Instagram : @peejburhan

bersuka ria..amik mood~

mood adalah x best je lately..
on tuesday pulak mood melampau malas..haha..
liza ajak jumpa aku mcm malas je nak siap..
tina pun ajak jumpa..malas jugakkk..
sekali kak zue text ajak menyambut hari jadi ariff...
wah laju aku cakap nak ikut..miahaha..
ye la..aku ni suka malam dpd siang..siang panas doe nak keluar..x kuasa aje..
mula2 noy pun nak ikut..
tapi dengar nak pergi hrc..dia xmo..dia ade allergic sikit..
so aku suruh kak zue amik aku..
kami pergi berdua aje...
so ke sana..jumpa arif..n ada la kawan2 arif...
as usual..i had so much fun..
seronok la berlepak ngan crowd2 baru kan..






lepas suka ria...
makan pulak kat melting pot..
xde la makan heavy..share2 aje..
n aku dgn x sengaja termenitikan kuah sate ke wristlet coach kak zue yg baru beli..miahaha..
sorry nok..mak x sengaja..
xpe..nanti aku belikan aku wristlet baru yea..
hahah..ye la tuh..kau ingat kau kaya nak belikan..
mmg x la kan...
xpe..x nampak weyh.. ;p
sorry ye...

5 Comments:

Nonoy said... [Reply to Comments]

seronop nyaaa... but hrc.. hmmm..
dah dekat sgt tu ngan situ. tak kuasa aku nyah! buat sakit hati je

Tina Najib said... [Reply to Comments]

awat noy takmo pg HRC? awat aku tatau apa2 ni? ada apa2 kaaa?

kau mmg..mentang2 aku ajak lepak kat tempat biasa2 je..HRC laju je kau ye.. hahahaha..

nasaoji said... [Reply to Comments]

hehe..nangis berlagu tak kak zue ngn kemenitikkan kuah yg ko wat tu..hehe...

lololo..tgh peod lg ke nih?...senyummmm....

Anonymous said... [Reply to Comments]

dear, dont worry...u have my attention!!!!!!miahahhaha

peej said... [Reply to Comments]

nonoy - yg lepas tu lepas la..buat apa dikenang2..


tina - harus la weyh..aku kan suka aktiviti jimba2 ni..haha..


nasaoji - haha..aku x sengaja ok..bukan aku saje2 tumpahkan ke apa..


anon - what do u mean??what attention??

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...