Instagram : @peejburhan

mc donald's breakfast~

oh kepada semua...thanks..
aku ok..kesedihan kejap aje..lepas tu ok..
bukan la kesediham melampau sampai berhari2 ke apa..
cuma busy sikit2..sebab tu la terbengkalai je blog ni..
xpe..noy ada aje untuk menceriakan diri ku ini..

ok ni kisah hari apa aku x ingat weyh..
serious la..katanya aku ni sesuai dapat blogger pemalash kan..
so aku sampai lupa tah bila ni..
yang aku tau noy nak hantar edan flight pagi tu..
hantar kl sentral aje..
tp mama suruh aku teman noy..
sebab ye la..zaman2 sekarang ni kan mcm2 kes..
tp aku kena jugak teman minah tu..
sebab dia tu suka sesat2 x tau jalan..
elok boleh pergi berapa minit aje..mau berjam kalau dia pergi sorang..

oh memula singgah mc d drive through..
mengidam..dah lama gila kita orang x makan mc d..
ye la..dulu boleh kira selang sehari je bedal mc d..
sekarang ini jarang2 aje..
so adalah seronok dpt makan mc d..breakfast some more..me loike..

seperti biasa tunggu dlm few minutes kalau breakfast ni..
sangat x fast food tau..kena tunggu2 pulak..
dapat aje terus gerak ke kl sentral..

:: harus pose bersama hash brown :D ::
:: makanan2.. ::

lain2 tunggu makan kat rumah la..malas pulak nak makan dlm kereta
oh kita org suka milo ais dia..sedappp...
so selalu air akan tukar ke milo ais..
kalau tamak lebih..siap mintak large lagi..heheh..



jalan adalah smooth..
ye la..dah katanya pukul 5ish am kan..
so kejap aje sampai..
pastu balik la kerumah...

oh sgt x bermotif entry aku ni..
mmg pun..sebenarnye aku malas nak cerita panjang..
cuma nak tunjuk ni je..

:: sausage mc muffin with egg yang memukau.. ::

haha amik kau..baru dpt makan tu dah memukau katanye..
walaupun ianya sedap sehingga setiap gigitan di buat sambil menutup mata dan menggeleng2kan kepala..
tapi kena la sedar diri kan..
so makan half aje..
lepas tu terus bg mama.. gulp..

oh mc d..i want u..
haa kau..kecoh..mcm x pernah makan mc d..siap nak i want u semua..
datang ronald mc donald baru la nightmare kan..
oh aku adalah takut nga clown..sebab kecik2 dulu tgk cerita 'IT'..sapa ingat??scary kan..

:: sumpah takut ok..aku meng-google pic ni pun aku depress...siapa yg main watak ni weyh..scary ok...nightmare kanak2 ok..i hope u die in hell..burn mutha fucker burnnnn... ::

eh apa ni..
dpd entry hantar edan..ke mc d..
tiba2 ke clown bodoh ni pulak..
baik aku stop la..
ok bye2 byatches..

11 Comments:

swit@kon said... [Reply to Comments]

ko membuatkan aku mau mcd!

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

sedapnya sausage mc muffin tu..meneleh tgk cheese dia..dah lama xmakan mc d punya breakfast..

aNnAsUeJiE said... [Reply to Comments]

ohh shit!! ko ni membuatkan aku terbayang2! bkn mc'd tp clown bodoh tu!
serius aku fobia gile dgn sume jenis clown sbb kecik2 dulu aku tgk cite IT tu! IT1 dgn IT2!!! serius kalo aku jumpe clown kat mane2 even yg tgh buat belon kat budak2 pon aku akan lari jauh2!! takut sampai rasa nak nanges! kesian kat aku~ tiba2 lapar mc'ciken pulak...gulp~

syntheare said... [Reply to Comments]

ada IT2 ker? aku tertinggal tren sunggoh...peej leh jadik duta McD :)

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

xpernh lg tgk IT, tp dr dlu teringin nk tgk.. hoho

yanasaja said... [Reply to Comments]

yer.i know dat stoopid mothafucka clown.

mengahntui hidupku dari umor 5 tahun sehingga 21 tahun.

shasha said... [Reply to Comments]

yup..aku ingat movie "IT" ni...serius ngeri...dah la masa tu kecik lagi...mmg nightmare la...

Peri Ungu said... [Reply to Comments]

peej,

apsal p post gamba clown IT tuh! aaaaaa...scary ah. the most scariest movie. sampai skang takut.

hUdArLiNg said... [Reply to Comments]

sampai sekarang cerita IT tu menghantui i. sumpah. scary. demmit!

darling8tabby said... [Reply to Comments]

clown tu mmg scarry marry..ingat lagi dulu kalo tengok..harus nitemare berhari2...takottt...

nasaoji said... [Reply to Comments]

alaaa...nak bf kat mcd...

tp, amat mls nak p awai2 pagi...+ kuar awai2 pg...;(

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...