Instagram : @peejburhan

makan aje kerjenye..~

last tuesday kami kelaparan..
nak masak mmg la sentiasa malas aje..
x tau nak makan mana..
so kami ke sri niara..
sebab noy nak tomyam ..so ke sana la..
sebab usually tomyam2 ni malam bukak kan..
tp niara yg aku ingat siang pun bukak..so ke sana..

menu for the day ialah..

:: daging petai yg liat..x sodap..prefer krisik::
:: kangkung belacan ::
:: ayam masak pedas yg x pedas pun.. ::
:: telur dadar ::
:: tomyam campur..ok la sedap.tp aku kan jenis tekak suka pekat2..tp noy nak ni..ok aje..kang berlebih siapa lak nak abiskan kan ::
:: tgk la tu..dia akan jadi org pertama terkam makanan..::
:: riang ria..suda kenyang ::
sorry la..mood nak blogging kureng la..
tu yg otak agak2 tepu nak membuat entry..
so korang tgk gambar je la..
aku tau ramai yg pemalas baca..kerja mmg tgk gambar aje..
ok ta-ta

6 Comments:

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

peej.. ko patutnyer dah boleh gantikan maria tengku sabri dlm rancangan jalan2 cari makan tuh.. sesuwaiii sangat taw jd pengulas makanan..hihihi.. aku baca & tgk ko tulis pun dah telan2 air liur nih...cis!

peej said... [Reply to Comments]

hotmama - mesti best kan..tp bila pikir2 balik..takut la..yg x jadi host pun bdn aku begini..kalau jadi host tah apa cerite le..takoott..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

takpe..letak gambor2 je pun akak tetap bertandang ke sini dek..hehehe

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

aku baca... tpmcm biasa... dah terlambat... hahahhaha bz weyh bz...... bz men game bukan setadi... hak hak hak...cemana tuh?

lin said... [Reply to Comments]

cedapnye kangkung belacan...tapi tak leh makan selalu..nanti mesti achuum.

peej said... [Reply to Comments]

darling8tabby - tu la kan..org selalu suka tgk gambar aje..bukan baca sgt..


lilred - ok la tu..kalau study aje..boleh menjadi gile jugak..


lin - resdung kah??

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...