Instagram : @peejburhan

later ke danau kota untuk makan..
aku bawak dorang pergi makan kat gerai yg masak lemaknya sedap itu..
tp sampai pun lambat..lauk pun dah x berapa banyak..
oh aku lupa nak bg tau dorang yg masak lemak cili api dia mmg berapi..
maka mmg rasa nak meletop2 makan...panas perut..
sebenarnye aku pun lupa ok..so aku pun curah2 kuah banyak2..
amik kau..nak pengsan makan..

aku amik nasi half...haha nak jugak highlight aku amik 1/2 je kan ;p
amik masak lemak telur itik..
masak lemak daging salai..
n apa tu..masak lemak tempoyak sayur apa tu??sedapp lah..


:: makan2..dzaza je terselamat..sebab dia x amik masak lemak.. ::

hari adalah panas terik melampau2..
so mmg melekit2 je muka...
semua makan x abis..sebab pedas melampau..xleh tahan..
plus takut lak nanti over..cirs birs mak inche..so kasi kawal sikit..
lagi pun..pedas melampau..n panas melampau..not a good combination..

later hantar dzaza ke rumah dia..
sebab dia masih proses mengemas rumah yg x abis2..
kita orang pun pulang ke rumah..banyak kerja menunggu..
serious weyh..nampak je aku sempat kesana kesini mcm bergumbira..
tp sebenarnye byk kerja..rasa mcm nak patah pinggang ..
byk aku x snap pic..sebab terlalu penat..membuatkan xde mood nak snap2..

6 Comments:

shasha said... [Reply to Comments]

telur itik?..apakah rasa telur itik??..tak penah makan lee...haih...apa ke jakun sungguh aku nih...

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

telur itik n telur asin bukan samakah???mmmmmmmmmmm

itu adelah tempoyak daun kayu
maknan org n9
peberet incik kaseh
aku tgk dah penin belom bau
haih...fingsan lah!

Qaseh Qasturi said... [Reply to Comments]

uiii sedapnye..lagik pedas lagik sodappp....

kono plak telus asin. memukau .. :)

ai said... [Reply to Comments]

aku sampai ke sudah tak pegi2 lagi ke sana nk makan. malas lak rasa nk kuar pepanas ni pehtu balik nk carik parking lak..uhuuuuuuuuuuu

darling8tabby said... [Reply to Comments]

oh yes dek, pedas n panas..mmg disaster...agaknye skrang mmg musim kemarau kan...lepas mandi pun peluk menitik2..

AfiQ said... [Reply to Comments]

aku penah tesesat kt danau kota....x jmpe klmu... tensen!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...