Instagram : @peejburhan

hantaran~

memandangkan aku adalah super busy..
tau xkan ada masa nak snap2..
sebenarnye x payah pun xpe kan..tunggu je dpd photog..
tp berapa lama la pulak kan..katanya mau update kan..
so aku terus pass camera kat cousin aku..izza
suruh dia menjalankan tugas...
yeay..nasib dia ok aje.. ;)

:: ini la cameragirl aku..so segala pic yg akan di update adalah kerana dia..kalau x sepi la blog ini..comel bukan ini budak..haha..lariksssssssssssss...aku saje je letak gambar ini..kau pasti suka kan ::

oh dia jugak ada menolong aku itu ini..
thank u cuzzie i lap yew..


:: the dais ::
:: hantaran dpd kedua2 pihak ::


walaupun aku dah letak in previous post..
xpe..ni aku letak lg la yea..
oh hantaran ialah 7 balas 9..
kita orang ada iringan watikah pertunangan..
belah lelaki lak dorang jadikan cincin n tepak sireh sebagai iringan..
but if kira betul2..ialah 7 balas 9 sahaja..

hantaran dpd pihak perempuan

:: watikah pertunangan for both side..ni kalau rajin aku kasi scan yea ::













hantaran dpd pihak lelaki

:: cincin ::
:: tepak sirih ::

:: sireh junjung..lawa ok..siap mak edan buat buat pinang, gambir n kapur..jadi lawa sgt..if ada gambar dekat aku tepek later ok ::
:: bunga rampai..super wangi..rajin betul..kita orang pakai potpuri sahajo..huhu ::

:: kain ela yg menjadi merak.. ::
:: kasut & handbag ::
:: make up set ::
:: fondant cake ::
:: fruits n chocolate ::

hantaran adalah di buat oleh kaka edan..
sweet aje...kira first time buat ni..
not bad kan..

13 Comments:

Anonymous. said... [Reply to Comments]

fuiyooo buat sendiri ke yang sebelah lelaki tu?!? macam pro laa! cantik and kemas.

fondant cake ... perghhh meleleh tengok ... ;D

BeN`z said... [Reply to Comments]

wooooo! gubah sendiri kan semua tu? lawaaaaaaaaaaaaa la wei! *clap2*

congrats noy! :)

darling8tabby said... [Reply to Comments]

semua cantek2 je hantaran tu dek.. yg noy punye pija yg buat kan.. nice sangat!

bedah tembam said... [Reply to Comments]

Very the cantik noks.. the hantaran. Akak skerr the soft colours. Pelamin pun cantik. :)

Ceera said... [Reply to Comments]

hebat woo kak edan buat..

semua cantik2..

Mama Nofal said... [Reply to Comments]

pelamin cantikk..hantarn pon cantikk..noy pon anggun..wahh.suma2 indah2 belake..congrats noy

suezensuzanna said... [Reply to Comments]

hantaran semestinyer vogue..

nasaoji said... [Reply to Comments]

seyesss..mmg lawo..tingnn nak dpt hantaran smuler la..;p

nasaoji said... [Reply to Comments]

pelamin ngn kek tu..amat cantik ler...

Ita Shadila said... [Reply to Comments]

wooh... sungguh santekkk sekali
dan sungguh rajin update..teruskan usaha.. i like~ hari nih jer ada 88 kali aku duk melangok kat blog kau peej

tin soldier said... [Reply to Comments]

peej,

apa tu watikah pertunangan? never in my life came across that thing b4. Ni 1st time. Watikah tu macam surat nikah ke?

BTW both of you look stunning.
Congratulations Noy.

oh! i used to be ur silent reader but not anymore la.. :)

shasha said... [Reply to Comments]

fuiyooo~~..lawa laaa....first time buat dah rupa camtu...dahsyat!!

ihatecomicsans said... [Reply to Comments]

suke suke suke suke~ haha.suke dow majlis2 mcm ni, leh jumpe kazen2 yg lame tak jumpe.mcm ko rindu aku kan,baru jumpe ek.haha. :D

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...