Instagram : @peejburhan

thank u everyone~

setelah 3 hari tutup blog..
aku bukak balik on friday..
ingat nak lama lagi tutup..
tp dah kecoh2..bukak la..

aku pun terlebih rajin update jumaat tu..
so aku tgk punya la menyerbu2 korang ni kan..
ni antara yg aku sempat print screen..

hi hi hi..sampai 46 stalker.. ;p
ok xde la ramai..korang2 punya lg ramai kan..
tp ni first time aku dapat tgk..bg aku ramai la ni..
so snap la..kasi masukkan dalam record la yea..sukaa..

lepas tu..selama ni aku notice ramai je kat situ..
comment nye ala2 je kan..
hari tu..bgn je tido..
bukak je..tgk comment banyak gila..
or maybe before this pun ada byk comment..
tp aku x buat moderation..so x nampak..
sekarang ni ..baru nampak...


75 komen menunggu...
penat jugak nak baca 1-1...
lepas few minuted..check lagi..ade 48 pulak..
pastu 20..ish..banyak betul...
penat jugak nak membaca..
dah la aku mood rajin nak reply..terketar2 jugak la jari ni..
apa pun terima kasih yg tinggalkan komen tu.
aku akan try reply semua..slow2..

then tadi online..
mama tanya..dah naik ke reader..
dia risau lebih2 tgk hot counter aku that day 63 orang je..
so check la..aku pun terkejut sikit.. ;p

hoho..betul punya korang serbu kan..
aku agak suka la..sebab first time capai 2k visitor in one day..
cuma tadi kegembiraan x sampai ke tahap goyang buntuit..
sebab aku adalah jiwa kacau sikit kan..
so tgh adjust jiwa ni..
haiyooo..why la like this..

tapi xpe..still happy tgk figure2 ni..
semoga akan bertambah di masa2 akan datang..
ok people..thank u..
byeeeeee...

19 Comments:

Anonymous. said... [Reply to Comments]

Peej, bak kata Charlotte York in Sex and the City ...

It takes half the time you dated him to heal yourself completely. Say you dated him for a year, that means you're allowed to cry and be sad for 6 months the most.

Hihi lebih kurang begitu la maksudnya, kot? ;-) Belasah.

Anyway, cheers, babe. Just take your time. You'll be fine.

peej said... [Reply to Comments]

anonymous,
god..serious??xkan lama mcm tu..kalau aku yg 5 thn ni..xkan nak kena sedih sampai 2 n 1/2 years kot..gilo..

YuNaKo :) said... [Reply to Comments]

peej :)

B strong keh. Its hard but kitowg yg jdk readerz u nie tau u leh :)

+ u haf an awesome family n fwenz datz alwayz behind u :)

FIERA said... [Reply to Comments]

fuiyoo.........ramai tu.... beribu-ribu kali ganda....kah kah fiera lagi ramai kak, 8 orang dalam 1 ari, hebatkan????? sila cakap hebat yer...

nasaoji said... [Reply to Comments]

huahuauahuah...shesgame...sheshame....

aku slalu bcer..tp, tinggal komen, kurang kot.. ;p

~salwaredzuan~ said... [Reply to Comments]

klu ada anugerah blogger plg happening n blog paling best..konpem aku vote blog ko nih..jgn sedey2 k..klu ko sedih..aku pon rase sedih..sbb apa2 ko tulis kat blog ko..we can feel it..lagi 2-3 tahun..ko leh tulis skrip lah aku rasa.k peej, stay gorgeous as always!!!

Deqna said... [Reply to Comments]

ko kan betul tau.. emosi bertukar-tukar.. semalam ko sedih hari ni ko happy.. baguslah kalau ko dah happy...

darling8tabby said... [Reply to Comments]

welkam back adik...

Cikpid said... [Reply to Comments]

baru ko tau penangan ko private blog 3 ari..gitu skali..kire ko dh smpi thp mcm artis ni peej..hahahha
tu blom ko tutup blog..mau merusuh peminat ko kang..

zuera said... [Reply to Comments]

yup pija..seronok tgk u happy..don't emo2 lagi ye..??

Tny said... [Reply to Comments]

Ha..ha..
Memang meletop!!! :D

KV said... [Reply to Comments]

wah, ramai peminat pija ni!!!

along said... [Reply to Comments]

ahaha, i remembered a friend saying the same thing too. *referring to anon

kelakar, tapi at the same time,scary gak ah, sebab macam betul ;P

but lek ah,peej.
time heals everything.
percaya ah.

cepat lambat je.

p/s - tp tipu gak sbb alg almost 2 yrs konon couple, sedih tak sedih nye da nak masuk 2 tahun gak hahaha.

si G.E.D.I.K.S said... [Reply to Comments]

2k kire menunjukkan ramai la reader yg setia nk bace ari2 tu..walaupun maybe ade lalat terbang2 sikit kan..

means ramai je la org bace blog ni tp mmg gelabah habis bile tibe2 kene private...
miahaha..
happy for u jugak

Ceera said... [Reply to Comments]

semua orang ternanti2 je ko open blog balik..

elok ko public.. semua serbu.. hehe

Anonymous said... [Reply to Comments]

peej, blog mu adalah blog wajibul unt disinggahi setiap hari n waktu..
suka tgk korang adik beradik..
mama pun nampak hepi..
halo mama :)
~suri~

ai said... [Reply to Comments]

Aku gi PD kan peej, adik2 aku sume sibok tanye apesal kau tutup blog aritu.. keh keh..glemer kau wei!!

peej said... [Reply to Comments]

yunako - i know..thanks..i'm trying my best here..


fiera - xpe slow2..sama la..dulu pun blog ni reader 2-3 orang je sehari..Alhamdulillah makin lama makin bertambah ;)


nasaoji - apa2..janji happy..jgn menyamar jd anon n bg nasty comments sudah.. ;p


salwa - over kau nyah..tulis skrip??x reti la..aku ni ada masalah x confodent diri ..so mcm payah di situ..


deqna - tu la pasal..aku ni manusia pelik sikit..tp kadang2 aku mmg sedih...tp aku sorokkan ngan happy n lawak2..dalam hati bagai dirobek..tuhan je tau..


darling8tabby - thank u..

peej said... [Reply to Comments]

cikpid - dont la say like that..serious aku segan..sebab aku rasa aku adalah sgt biasa2..hidup biasa2.blog biasa2..cuma maybe rezeki org nak baca je..tahap artis tu jauh sekali kot..


zuera - emosi ni susah sikit..kejap happy..kejap kita sedih..so korang kena tahan je la yea.. ;p


tny - apa yg meletop??


kv - peminat tu x la kot..pembaca ..minat tu dah lain kot..


along - hahah..i know..sampai jumpa orang bar baru lupa kot.. ;p


si gediks,
hooohohh...jgn gelabah..sebab xkan aku nak tutup lama2 kot..cuma layan emosi sikit je..pastu aku bukak balik..


ceera - haha..tu la..apa kata kau cuba,.kau punya mesti lg happening..ngeh..keji suruh kau try kan.. ;p


suri - tu la..kesian suri kena tulis sini lak..dulu selalu bertapa kat cbox tu..


ai - ye ke??hahha..kau eksyen la kan..sebab kau dapat invitation..haha..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...