Instagram : @peejburhan

tag tentang blog~

ok layan tag pulak..
ni aku di tag oleh farah..
tag pasal blog..
ok bg yg lain2 tag aku tu..tggu yea..
akan ku buat tag2 tu..
dah ada dalam draft..cuma nak buat tu x buat2..sabar ye..1-1


1)Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Love Me -or- Hate Me...seba time tu rasa mcm best je..sebab time tu ramai je yg suka..ramai jugak x suka..so mcm sesuai je nama tu..love me or hate me..i just don't give a fuck..haha..tipuuu..kalau org hate..kadang2 mcm sakit hati jugak la.. ;p


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?


peejburhan - nama sendiri..cuma tukar ejaan n pendekkan nama tu..peej tu start kawan aku panggil..yg betul2 rapat la..tp dorg eja 'pij' la..aku tukar sikit je..konon glamour la..tp mmg x la sebenarnye kot..burhan lak nama bapak aku..nama pernuh burhanuddin..panjang kan..xkan nak tulis panjang2..so pendekkan la..okeh??

3) Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

free..tulis je apa nak tulis..kejap sopan..kejap biadap..kejap horny..kejap kelakar..kejap malas..so x update terus blog ni..


4) Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

pernah sangat2..tp susah jugak sebab dah sebati lak rasa..pernah rasa nak tutup blog ni..pastu buat blog lain..jadi anonymous..mcm syok je kan..tgk la..maybe satu hari nanti..aku buat la kot..see how.. sebabnya ialah..rasa blog aku ni tah apa2..then haters lagi..aku pening la..aku ni suka damai2..x suka gaduh2..so bila kecih2 ..aku rimas..rasa nak tutup je..bg puas hati semua orang..xyah pening2..

5) Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

farah?? kenal dia dpd pedd..mula2 x rapat sgt..then bila dah start blogging ni..baru la rapat sikit..she's very sweet..sangat matang..cantik..baik..anak super gendut n comel..wah semua puji je kan..mmg la..dah xde apa nak kutuk..for now la..xtau la nanti2 mcm mana kan..haha * lariksss*

ok tu je..
mcm malas nak tag orang..
feel free nak amik ok kalau rasa2 x tau nak update apa..
tag je diri sendiri..janga malu2..

9 Comments:

Ceera said... [Reply to Comments]

aku jugak menunggu ko buat tag aku, hahaha...

tak kira buat jugak!!

darling8tabby said... [Reply to Comments]

haha...masa akak buat tag ni..mmg nak tag awak dek..tapi masa tu blog awak kan private..then tetiba akak cam takut nak kacau..hehe

Beautiful Disaster said... [Reply to Comments]

method ko tulis blog, aku suke..ahahaha.

Tijah said... [Reply to Comments]

aku suka n3 ko yg kelakar & horny. soooo like me. wahhh!!!

linn said... [Reply to Comments]

nnt kalo dah takde cite haku mmg nak amik pun tag ni peej. mmg dasar tak malu nih kehkehkeh.

missy f said... [Reply to Comments]

i akan kutuk kalau u makan kuih gandus tu je.boleh?hahaa.jeles sebab rumah u dekat kan.mak jauuuhhh!!

~Reyza's Mama~ said... [Reply to Comments]

i think you are very comel'es

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

mahu buat mahu buat!! xD

peej said... [Reply to Comments]

ceera - dah buat


darling - heheh..time jiwa kacau..sekarang dah ok..


beautiful disaster - heheh..aku pun suka..sebab main hentam je nak type apa..


tijah - yee..kita dan horny tidak dapat dipisahkan..part kelakar tu sekadar nak cover tahap ke-horny an yg dot dot dot..haha


linn - laa..amik aje..xde siapa nak marah.aku kalau buhsan pun amik je tag sesiapa..


missy f - haha..ok nanti i beli gandus n bg u kutuk..keh keh..


reyza's mama - thank u..tp sebenarnye x berapa nak comel pun..


wani - sila buat..sila buat.. :p

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...