Instagram : @peejburhan

perjalanan ke melaka~

siap2 semua..
around gerak dpd rumah around 5ish..
ingat nak terus gerak..
tp noy n PG nak makan pulak..
so singgah makan kat mc d..
aku mula2 xmo makan..
tp kang x pasal aku sorang lak lapar ke apa..
so order jugak..


aku makan fillet je..
cea konon ringan la makanan aku tu..hihi..
padahal..sama je..

then bergerak..
huehh..jam sana sini..
ye la..kata time org balik kerja kan...weekend lagi..
2-3 tempat la jam..

mula2 kat area bangi..jam lama gila..
rupanya..ada accident seberang jalan..
biasa la..sana yg jam..tp x pasal..lane belah sini pun jam..

:: gile buhsan jam2 ni.makansanap la picture.. ::
::tgk la tu..dah mcm orang sewel aku ni ::

then elok sikit je..
jam balik..area seremban..
tp yg ni mmg dah tau..sebab papa ada bg tau..

:: malam2 pun jam..banyak pulak kereta nak balik kampung ::

lama gila ok yg ni..ada 40 minit kot jam..
gila pengsan..tp aku dok tepi je.. ;p
so xde rasa apa la..

ada lori minyak yg accident masuk parit..
nasib x meletup ke apa..scary kan..
tapi x mengganggu jalan pun..elok je dia kat tepi..
tapi harus la..semua sibuk nak tgk..
so jam la...
aku pun sama la..gedik siap nak snap picture lagi..hihi ..

aku kan x suka pakai flash..
so if tutup..jenis yg gegar2 tu x berfungsi la..
so ini je la hasil tangki..
tggl belakang je..yg kepala lori ada kat depan2..

sebab jam..3 1/2 jam baru sampai kampung..
around 9ish pm baru sampai..
dah ramai kat rumah..
sampai je..dok kejap..terus aku ngadap hantaran lagi..
ade lg 2 x buat..buah..n kasut n handbag..x letak awal2..
takut tergolek2 ke apa..so sampai kampung baru buat..
tu aku sambung entry lain pulak..

6 Comments:

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

rindu gila McD!!!! tertekan jiwa dan raga....errrgghhh

Tina Najib said... [Reply to Comments]

hoihh,

gambar yg tangan ko terangkat sebelah tu scary merry okkkk.. sila jgn buat sewel mcm tu.. hehehe

peej said... [Reply to Comments]

lil^red799,
tu la..xpe..kau balik..makan byk2..aku lak dah sampai tahap buhsan gila makan mc d aje..


tina,
hahaha..tu la..mmg sewel dan menakutkan kan..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

ohh mekdi... nak la makan nanti *larik topik ek*

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

kenapakah burger ko tu nmpk spt yg dlm iklan? sgt bulat & tidak tercela! xP

haha mn badan lori tuu sungguh kuat gegeran snap gmbr :DD

peej said... [Reply to Comments]

darling8tabby,
sila2..


wani,
kan..segar je nampak..selalu ala2 kecut semacam je..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...