Instagram : @peejburhan

makan..makan..dan makan lagi~

later balik kejap rumah..
simpan2 barang2..
then hantar edan ke kg baru..
tiba2 noy lapar lagi boleh???
aku xmo makan..sebab mcm dah byk makan ok untuk hari itu..
teringin nak lai chee kang ke..

tiba2 nampak kak mah ..
terus noy singgah..
boleh lak dia nak makan nasi bubur..
so nak xnak..makan la jugakk..
sebab walau lauk untuk sorang..tp still banyak ok..
wah..macam2 la explaination . ;p
diet la sangat..ambik kau bertalu2 makan..

:: kak mah tomyam ::
:: lauk2 untuk nasi bubur..banyak dpd suraya ::
:: noy ada penyakit suka gerak laju2..aku kan suka x pakai flash..so mmg banyak la gambar dia mcm ni..pelik2 aje.. ::
:: muka dah melampau penat nih..tp teman aje budak tu ke sana kemari ::
:: telur asin..x nampak lak.kena lindung..kita orang nak setengah je..orang tu dah buat muka pelik..haha.mmg x boleh la kan..apa kau ingat kau kt umah nak setengah2?? ::
:: nasi bubur..noy x menyempat..dah kacau2..kan aku cakap..dia ni mmg suka nak laju2 ok ::
:: sayur kailan n cendawan masak oyster kot?? yg pasti sedap bangat..aku suka.. ::
:: sotong kering masak sambal ::
ok la..sedap dpd suraya..
cuma bubur dia jenis chinese style..ada halia2..acik x suke..
tp bedal aje la..sebab kalau nak asingkan mmg payah la kan..
boleh pergi lagi..next time nak rasa tomyam yg ramai kata sedap tu la..

ok ta ta..gigih tau aku siapakan auto publish sampai pg ni..
dah aku gigih ni..
x reti2 nak click nuffnang aku?

~pija garang-garang~

22 Comments:

Ceera said... [Reply to Comments]

huhu...

aku pun gigih ok baca blog ko.. =P

miSZMaNEy said... [Reply to Comments]

hahahaha..pija garang-garang?? hehehe..i da clik da nuffnang u..hiks:)

miSZMaNEy said... [Reply to Comments]

hahahaha..pija garang-garang?? hehehe..i da clik da nuffnang u..hiks:)

My Spirit Finger said... [Reply to Comments]

waaaaaa....pegi kedai kak mah tak ajak jijah sekali...waaaaaaaa!! jijah merajuk lah

Deqna said... [Reply to Comments]

wah byk entry ko hari ni.. memang ko gigih. Tentu ko mood happy sekarang ni. Tapi cuba kalau ko tgh emo harus ko tak update..

Aku ingatkan Kak Mah tu saper.. rupanya kedai makan dah..

Tny said... [Reply to Comments]

Apa plak dah kali ni.. pija garang2 kat ujung tuh?! :P

Penah makan kt sini.. :p~~

pepari said... [Reply to Comments]

oh sangat suke.. entry food.. i like... nak gi lah malam ni.. thanks peej..

Anonymous. said... [Reply to Comments]

babe, muka melampau penat you adalah sama dengan muka artis baru balik dari show.

muka melampau penat bagi saya adalah muka berminyak-minyak tak ingat, lepas tu nampak badan melekit-lekit gila, lepas tu mekap jangan harap la ada yang melekat lagi.

huhu panjang pulak ulasan.

Anonymous said... [Reply to Comments]

sedap ke makan kat sini, aku tak berapa taste la ...aku suka suraya lagik...lagik powerrrrrrrrrrr

AZANI said... [Reply to Comments]

selamat hari pekerja
wow blog yang nyaman dan klas, betulllah kat vy. nanti kita jenguk lagi.ok.

dyan . said... [Reply to Comments]

adusss.. sedapnya..
nak jugak..
balik ni harus pekena nasi bubur jugak..
tapi kat shah alam sudehh..
nak pi kak mah jauh sangat..
pi makan kat umah peej je la.. heheh..

Tijah said... [Reply to Comments]

ko dah kurus la nok...

peej said... [Reply to Comments]

ceera - bagus..meh sini aku belanja gula2..


miszmaney - haha..garang lite2 ajo..;p


spirit fingers - x plan..tgh jalan tu..tiba2 nampak bukak terus parking tepi tu..


deqna - tu la pasal..bukan senang angin rajin nak dtg kan..so terus buat la berderet2..kalau dah malas tu..tgk blog pun rasa nak muntah ajo..


tny - ikut suka hati tuan blog..konon nak mood garang pulak.


pepari - ye ye..sila pergi..try tomyam..ramai kata sedap..


anonymous. - xdo makna artis..minyak tu..sebab x bukak flash je..sebab tu x nampak..bukak flash tgk..lg horror..


anon - lain orang lain citarasa..tp aku suka je..sekali sekala tukar2..plus sini x ramai org..suraya pack sgt la..


azani - terima kasih..;)


dyan - best..kalau masak sendiri pun layan jugak..


tijah - idok le..lemak sana sini lagi..berlipat2 ganda lg perut ni semua..

Uncle Lee said... [Reply to Comments]

Hi, I love that sotong kering masak sambal. It looks really delicious.
Have fun, best regards, Lee.

chics said... [Reply to Comments]

Disebabkan post inilah aku pergi suraya semalam, jem nak mati tapi bila sampai tutupppppppppppppppp.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa[jatuh gaung]

terus pegi makan nasi lemak dekat skolah

Nonoy said... [Reply to Comments]

hahahah sian kat awak chics!
and kesian jugok kat kak zaza...

sweethOneY said... [Reply to Comments]

oh
tibe2 aku tringin nasik bubur
kak mah ni area mna ek?

darling8tabby said... [Reply to Comments]

sedapnyer bubur...leleh air liur dah ni..isk iskk..

capik said... [Reply to Comments]

kat celah mana kedai kak mah nih? area kg baru yg kat mana? ko buleh tlg describe ckit? aku da ngidam la pulak...

Musliha said... [Reply to Comments]

haha.. kot yer pun..
suruhla ala2 marilyn monroe..
garang aihhh.. larikkkk terus.. wakakaka..

nasaoji said... [Reply to Comments]

tu dia..dia punya garang...smpai kene kat aku ni hah...

Anonymous said... [Reply to Comments]

Terima kasih untuk blog yang menarik

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...