Instagram : @peejburhan

shopping n makan2~

last friday tu pergi jumpa tina lagi..
ingat nak lepak lama..
masa otw tu tiba2 kak ayu call..
cakap kat hotel istana ada jual branded stuff..murah..
noy biasa la..mana boleh dengar semua tu kan..
lepak umah tina pun x senang duduk je dia..
so by 3pm tu kita orang bergerak..

makan kejap..
then amik edan..
then ke hotel istana..dgn terujanya..
sekali masih mahal ok..
ok la..murah la dpd harga asal..
tp still..handbag semua dlm 1-4 k..
purse pun 1 k..baju paling murah 800..
huarghhh...noy la kecewa lebih..
sebab duit banyak nak pakai for tunang kan..
so xleh la nak belanja untuk lain2...
last beli chocolate aje..untuk hantaran nanti..haha..


::muka minah kecewa x dapat shopping apa2 ::

serious otw balik tu terus rasa sakit jiwa je ok..
ye la,.kau tgk benda best2..tp kau x dpt beli..
sakit hati ok..
tp xpe..untuk sedapkan hati..pergi la JJ wangsa maju..
atleast benda2 kat sana masih mampu nak beli..heheh..

sampai je kami makan kat food court dulu..

:: aku makan laksa asam..ok la..cuma x seperti yg aku expected la..aku nak laksa assam yg kaw punya..so aku makan suku je..bg noy ::
:: noy makan yong tow foo..amik banyak2..kata nak kongsi bertiga..tp tang amik tu..dia halau aku n edan beli makanan lain..boleh??end up dia makan sikit je..lain2..edan kena habiskan..keji ::

:: sikit je dia makan..laksa tu pun..dia makan half je..pastu tolak..bazir2.. ::
:: aku jugak la kena habiskan ::
:: muka konon x ikhlas nak kena makan la..padahal..suka je..haha ::
:: keji ok amik pic mcm ni..buruk betul muka ni haah.. ::
:: edan pun kena.. ::

pastu kami shopping2..
pastu ternampak bag ni..di east india..
lalu beliiiiiiii..la la la~

:: hand bag besar2..suka..boleh masuk macam2 barang ::

n beli jugak baju2..
tapi malas nak tepek sini..
tu tunggu aku pakai je la yea..
aku ni baju x banyak..balik2 baju yg sama je..
so kalau tiba2 aku pakai baju baru..mmg akan perasan punya la..
so tggu je la aku melaram nanti ok..

ok people..tu je..byeeeeeeee..
ada typo tu paham2 sendiri la yea..
malas aku nak check la..

18 Comments:

My Spirit Finger said... [Reply to Comments]

beg besar kalo PG dia akan cakap periuk belanga dapur tong gas masukkan sekali ke.

sweethOneY said... [Reply to Comments]

haa
gmbr tu betul la mkn muka x ikhlas je nk mkn..
tp habis xkorang mkn last2? hehe

SJ said... [Reply to Comments]

burrpp!

f.i.e.z.a said... [Reply to Comments]

handbag tu lawa..aiii liikee!
x saba nak g kl shopping mopping.hheeeeee :)

darling8tabby said... [Reply to Comments]

akak pun suka beg besar..bole isi macam2..tu yg kadang penuh sampah sarap gak tu..hehehe

Zuraida said... [Reply to Comments]

beli bag baru...... i jeles....i nak beli satu jugak!!!!

sob sob.

tak boleh shopping nih, geram geram.

atty's said... [Reply to Comments]

beg baru..cantek..
kty pun suka beg besar2..senang sumbat segala mcm..

mrs hafiidz nadia said... [Reply to Comments]

saya pon suke beg besar..besar giler lagi best..senang,letak sekali baju baby semua ngan diapers..kekadang heran,apa yang orang letak kalau beg kecik?nak letak purse je dah macam tak muat..

swit@kon said... [Reply to Comments]

aku sker handbag itu

-eLyNhere- said... [Reply to Comments]

Btol! Beg besar bestttt!
Tp salu kene marah ngan bf..
Makin besar makin byk la sampah.. Basikal pon bleh letakkk katenye..
Dengki!

Didi G said... [Reply to Comments]

i loike your hair!

shasha said... [Reply to Comments]

skang dah tahu apa rahsia noy maintain kurus...semua dia sumbat kat edan dan kau yer peej...heheheh..takpe takpe...asalkan bahagia dapat makan..kalo aku ok je...

Che Sue said... [Reply to Comments]

rambut adalah lawa setting..tapi napa kaler tak nmpak sgt dah?petanda kena p salon lagi kah?huhuhu!

nasaoji said... [Reply to Comments]

nak gak hndbag besau2 ni..tp, tak reti cr ler... hehhee...

Tny said... [Reply to Comments]

East India punya beg ke? Klasik + vintage looking h/beg.. smart gak..

Asam laksa plak.. perghhhh!! :p~~~

eyda said... [Reply to Comments]

ngeh ngeh, sale kat istana tu aku tau, dekat gila ngan opis aku, tapi aku tak pegi sebab dah tau mesti aku tak mampu. Kalau dah ade Hermes, Coach, Chloe bagai tu takkan dia jual murah2 sgt kot. So akak dinch sajork.

peej said... [Reply to Comments]

spirit fingers - tp mmg betul la..lg besar bag..lg macam2 nak masukkan..kalau bag kecik..elok lak bawak barang sikit je kan..


sweethoney - habis..kalau edan ade je..mmg semua makanan akan licin..


sj - kau amik bau je ke??


fieza - ye..harus..tp make sure sale la..baru berbaloi shopping..heheh..


darling8tabby - betul2..kadang2 x tau pun kewujudan macam2 dlm bag tu..ngeh..


zuraida - alaa..kak zue..yg ni x mahal la..so masih mampu..wah..ayat hasutan..


atty's - betul2..gembira..macam2 boleh bawak..


mrs hafiidz nadia - kan..mcm before this pakai bag kecik..pun sumbat segala macam..tp tension nye..xleh nak zip..hahaha..


swit@kon - sila la beli..di east india..rm129 sahajo..very affordable..


elynhere - cakap balik..jgn kata basikal..kereta pun boleh.. ;p


didi g - thank u bebeh..

peej said... [Reply to Comments]

shasha - dia n edan sama aje..makan la banyak mana pun..mc tu je la badan..x suke ..


che sue - selalu aku yg edit pic..ni noy yg edit..sebab tu rambut nampak mcm tu kot..plus..mmg mcm tu kot..sebab aku tgk dorang x color betul2 sampai root sgt..sebab xnak bg kena kulit kepala kot..


nasaoji - banyak aje..owh cleef pun lawa2 jugak..x mahal sgt..below rm100..quality better dpd yg jual kat stall2 la..warna pun best2..cuba carik..


tny - iyo..iyo..dah lama x ke situ..sekali tennampak hbag lawa..suka..murah pulak..terus ambik .. ;p


eyda - haha..sebab kita org x tau..ingat ada la yg mampu ke apa..sekali semua mahal2..pengsan..x sanggup..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...