Instagram : @peejburhan

ke nilai 3 lagi~

on sunday tu pergi ke nilai 3 ...
mission membeli carpet lagi...
around 3ish bergerak..
sampai terus tuju ke kedai carpet tu...x pergi lain dah..
ramai pulak orang last sunday tu..
orang dapat gaji kot..tu yg serbu nilai..haha..


:: tgh tgk2 carpet n bincang harga ::
:: motif dlm kedai carpet kau pakai sunglass?? nak ngorat bangls ke nok?? ::
:: kami yg vain..kami ke aku je..??mueheheh.. ::

then ada la singgah 2-3 kedai lagi..
tp aku x snap la..ramai org la..rimassss..
then terus gerak..
kali ni kami x pergi makan kat tempat DJ mazlan...x sanggup..haha..
so kami menyinggah ke R&R nilai..
sebab papa cakap ade nasi lemak sedap..
aku yg tak tahan..terus nak jugak ok..
dah la lama x makan nasi lemak..
pastu semua cakap sedap la apa..xkan la aku nak terkebil2 kan..harus aku pun order la..

:: nasi lemak biasa..kalau nak lauk petai..tp dah abis lak..keciwa betul ::

:: semua gigih makan ::
ni la kedai dia..paling hujung sekali..
nama kedai nasi lomak power..
mmg power pun..mmg pueh hati ..
eden x nyosal lopehkan misi nak diet .
mmg sodap nasi lomak dio..
terangkat bontot ni hah..bukan bontot je terangkat..tetek pun buleh terangkat..haha
x percaya??
mcm ni la rupo tetek terangkat..

:: haha..motif kau buat design pau mcm ni??? x baik ok ::
:: muka terus berseri nok dapat makan nasi lemak..kah kah ::

27 Comments:

monamie said... [Reply to Comments]

hihi.. comel!

Tina Najib said... [Reply to Comments]

omg

tetek mcm pau
apakah?
hahahaha

aku pun sama babe.. smlm aku makan nasi + kari daging + sambal tumis ikan bilis.. wuwuwuwuwu...

bila nak joging?

nasaoji said... [Reply to Comments]

bersin aku bla p kedai2 kapet2 nih..;p

laa..pau ciptaan peej ker tuh...huhuhuhu...

nasaoji said... [Reply to Comments]

bersin aku bla p kedai2 kapet2 nih..;p

laa..pau ciptaan peej ker tuh...huhuhuhu...

Tijah said... [Reply to Comments]

nasi lomak power? yer...situ mmg best. aku tiap kali gi KL misti sarap situ dulu.

err...pau tu bukan patut penanda dia kaler coklet ker?

darling8tabby said... [Reply to Comments]

nampak pun best je sambal tu..

err, pau tu mmg tercuit camtu ke dek..lucah dan comel..hahah

Syebi Burn said... [Reply to Comments]

hahahaa... bentuk pau tu takleh blah okie?
Hahahaa...

Softtouch [Hanim] said... [Reply to Comments]

tersentap tgk pau tu...he he he..makin comel n berseri ngan rambut baru...

Musliha said... [Reply to Comments]

walla.. tgk pun dah leleh2 air lior..

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

serious peeja...
aku baru nak ckp...
muka ko nampak lebih berseri2 and chantek!
waaaaaaaaaahhh sile share rahsia ye...

misz eyeliner said... [Reply to Comments]

perghh.. kalo dapat gebu2 mcm pau tu mesti best!

Syazlin Azmi said... [Reply to Comments]

Yup,yup..Nasi lemak tu mmg sedap..yang dh siap2 bungkus pun sedap amat. Makan xboleh 1, nak kena 2 paling tidak!!

Hoho..

aleena said... [Reply to Comments]

haha pau tue kelaka..

jyss said... [Reply to Comments]

hahah lawak giler..kesian pau itu jdk contoh :p

si G.E.D.I.K.S said... [Reply to Comments]

aaa. sedapnye..
:(
bilela boleh dpt makan sedap2 kat msia ni..
lambat lg nk balik msia ni

shasha said... [Reply to Comments]

huh..mesti sedap sgt sampai peej leh lupakan diet seketika...takpe takpe..reward setelah letih diet maaa....so ok la tuh..

PeaCeMaKeR kaH? said... [Reply to Comments]

pau bukan memang dedesign mcm 2..

hehe

nak wat cmane

lily lotus said... [Reply to Comments]

erk! apa kes pau berupa gitu...haha

eL said... [Reply to Comments]

weh ikhlas neh. pic ko no 2 tu ko ngan noy cunn siakk..

siyesss!

peej said... [Reply to Comments]

monamie - hah??apa yg comel??


tina - bila ya?? noy nak tunang ni..busy la weyh..ada je benda nak buat..penat okies..


nasaoji - xde ok..aku ni suci orangnya..x reti buat pau2 mcm tu..x baik..haha


tijah - haha..kalau color coklat lg sesuatu ok..scary..


darling - iye kak..nasib sebelah lagi terlentok..kalau x lg leh terima..haha


syebi - kan?? keji sungguh


hanim - sama la..terkejut je tgk pau tu dtg mcm tu..keh keh..oh terima kasih.. :)


musliha - sedap..puas hati la makan..


lilred - rahsia apanya..xde ok..mungkin hati senang kot..x pun sebenarnye aku ni reti sorokkan kesedihan aku..motif tiba2 ayat emo :P


misz eyeliner - apa yg gebu??dapat apa?? *muka teruja*

peej said... [Reply to Comments]

syazlin - ada ke yg siap bungkus??x perasan lak..


aleena - kelakar kan??kelucahan


jyss - sebab ketara sangat..


si gediks - buat list nak makan apa..balik malaysia pulun abis..my fren yg dok UK balik malaysia badan naik mendadak ok..abis hari2 bedal nasi lemak..


shasha - like i said..aku ni bukan crash diet..slow2 ikut suka hati gitu..so no pressure..aku relax aje..tp aku tgk org sekeliling lak pressure lebih2..haha..


peacemaker - mmg mcm2 design ada..tp mengapakah design itu di pilih??samada org tu x mahir..or org itu tgh horny masa buat tu..keh keh..


lilylotus - kan..boleh jadi kes polis ni.. ;p


el - heheh *gelak sipu2 malu* terima kasih..

Shazreen said... [Reply to Comments]

owhhh..nasi lemak tu mmg sedap!!!
teringin pulak..

Tny said... [Reply to Comments]

Ko memang peeja..
Nk jugak unsur2 luncah.. ngn pau pun jadik!!! :))

capik said... [Reply to Comments]

itu ari aku gelak sorg2 kat traffic light..mase tuh dlm kul 10 mlm da dkt area uma aku(area kg laa) nape aku gelak, sbb sebelah keta aku ade sorang mamat pakai sunglass tga mlm buta nek keta.....aku tanpa cover tros gelak cam haram

Nurul Izza said... [Reply to Comments]

adoii pija..
ko memang lawak la.
aku dok sorg2 kat umah ni gelak sakan psl pau tu. :)

peej said... [Reply to Comments]

shazreen - boleh thn kan..agaknya kalau sambal petai tu ada mesti lg sedap kan..


tny - x kenal2 lagi..aku ni A.D.I.D.A.S


capik - omg..tu sgt psycho ok..membahayakan jugak..ye la malam2 pakai sunglass..drive lak tu..nampak ke?? eh dia drive ke dia dok tepi aje?kalau dok tepi xpe la..maybe dia nak feeling artis ke.. ;p


izza - kebetulan aje..benda2 pelik muncul depan aku..tu tiba2 jd terlawak je tu..

Nonoy said... [Reply to Comments]

lawa nye nonoy tu.. ish ishh

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...