Instagram : @peejburhan

makanan tapi basi~

ok aku dah balik dpd melaka dpd semalam..
tp penat terlampau la..
tu yg x berupdate blog ni..
ni nak xnak kene jugak update ni..

bg yg email ke..pm aku ke..nanti aku reply k..jenuh gak ni..
ok ni pasal minggu lepas..
kisah malam selasa n rabu..
sebelum tragedi berlaku ye..
makan2 ngan mama n papa..

malam tu makan kat area ukay perdana..
me loike..

:: pergi sana mesti order teh o ice asam boi..sedappppp..suke.. ::
:: mama seperti biasa mesti ceria lebih..papa mcm xde perasaan kan..lelaki mmg tau..wah tetibe marah2 lelaki..gila apa kan.. ::

:: mata lebam..ok ni bukan sebab apa..jangan memandai ke apa..mmg au ni lebam sesajo.. ::
:: telur dadar & kangkung belacan ::
:: sambal udang petai.. bagus..udang dia besar2.. ::
:: siakap steam..::

then esoknya..pagi rabu tu..
kami breakfast kat au2..
aku n papa jugak..
noy mmg payah kejut2 ni..memanjang xnak ikut..

:: roti2 adalah sedap ::
:: papa amik nasi lemak..lauk2.. ::

:: aku makan roti boom..makan ngan rendang.. heaven.. ::
:: lepas makan harus sila panggung..senang hati la katakan.. ::

tp ruang tu nampak mcm arrow kan..haha..
sesuatu je arah arrow tu tau..haha keji..
nway..tajuk entry bukan nak cakap makanan basi..
makanan xde masalah..elok je sedap..
tapi entry aku ni dah basi..
kata dpd minggu lepas..
apa boleh buat..
aku ni kan pemalash..

5 Comments:

ted 3 sixty said... [Reply to Comments]

esok aku nak makan roti canai lah :>

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

kelaparannnnnnnn :P

..tora.. said... [Reply to Comments]

haha..aku pon dok la telek2 gambar last tuh..apa benda yg merah yg peej ni nak tunjuk...rupa2nya ruang je..ecehh..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

yeye..akak ingat makanan basi..tipah tertipooo...

shasha said... [Reply to Comments]

hoh..mati2 ingat peej nak citer pasal makanan basi...heheheh

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...