Instagram : @peejburhan

laksam & nasi dagang yang sedap~

tah apa tajuk entry aku kan..
asal makan je sedap..
masalahnye sedap sangat kah???
mmg sedap ok...

sejak noy balik dia memang nak sangat makan laksam..
tapi takda kesempatan nak pergi..
sebab kedai yang kita orang nak pergi tu bukak pukul 11..
xde la dia bukak pukul 11..bukak awal..tapi tang yang jual laksam n etc tu start pukul 11..
so selalu nak tunggu pukul 11 gila lama..
by the time pukul 9 dah lapar kan..
so makan benda lain je..

so sebab noy stanby kat traders tu..boleh la pergi kan.
kita orang pun belum makan..
n traders xde la jauh kan..so makan la..

kedai ni kat kg baru..
nama kedai dia kak som..
kedai ni pukul 11 start..tapi by the time 12ish 1am tu dah habis ok..
gila cepat...
boleh tahan sedap la..me loike...

:: aku makan nasi dagang..stone..gila lah..pukul 12 makan nasi dagang..tp adakah aku kesah.. ;p ::


:: noy & edan makan laksam..n bermacam2 aksi.. ;) ::
:: muka customer yg satisfied ::

perasan x asyik lepas rambut je aku sekarang..
sebab aku baru perasan umah aku ade mousse..
kalau pakai mousse..kerinting tu elok la sikit..
kalau x..gile gerbang mcm hape rambut aku..
aku xde la vain melampau sampai sanggup nak spend hours buat rambut ke apa..
sebab tu aku selalu ikat je..
tapi ni ada mousse ok sikit..
pakai jari pun boleh.. ;)

8 Comments:

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

owh nasi daganggggggggggggggggg!!!
tidaaaaaaaakkk

peej said... [Reply to Comments]

lil^red799,
haha..xpe..x lama lg kau balik kan..harus la kau carik nasi dagang ok..

Anonymous said... [Reply to Comments]

kedai nih bukak kol 8 laa peej..
sbb tuh kol 12 da abeh..
kalo x caye..sile pegi awal esok..
hehe

Abdul Wafi said... [Reply to Comments]

laksam, ooo yeah.

kedai ni dekat ngn KTM kg baru eh?

btw, lawa la rambut lepas ok.

baru la manggoda gitu.

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

ha a apsalkah makanan2 hebat di situ start jual pukul 11? dlu pergi pun sm camtu jugak.

Musliha said... [Reply to Comments]

huh.. 11 pagi ker 11 mlm?
golap je nampak..
malam ker? mampos kekenyangan kalu malam..

shasha said... [Reply to Comments]

kamu tak ikat rambut nampak vogue sikit...hehhehe...

darling8tabby said... [Reply to Comments]

nasi dagang...the best kat kampung baru kan?

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...