Instagram : @peejburhan

hijau sana sini~

last tuesday noy ajak keluar..
dia tu suka paksa2 aku keluar ok..
kalau aku xnak ikut..nanti ugut2..keji..
so nak xnak pergi je la...
lg pun later nak ke post office..
so haruslah aku pergi..parcel atas nama aku..

nak makan..kerana lapar..
edan nak makan mc d..
tp kita orang dah ala2 jemu ok mc d..
ye la..tu kira..asal malas makan n maras nak bersiap pergi makan..
pergi drive through je..

pastu terasa nak makan nasi daun pisang..
edan lak x rasa nak makan kari..
so end up lepak ampang..
ingat nak lepak craven..teringat meehoon kungfu nye yg sedap..
sekali sampai..dah tukar lain la pulak..
bedal je la..malas lak nak pikir2 ke tempat lain.
dah la time orang balik kerja..
kang sia2 lak stuck dalam kereta..jam..

aku adalah gila sirap bandung la pulak kan..
so order la..
sekali sampai..istimewa gila..owh i like...

:: cantik kan..rasa pun sedap melampau..sebab dia blended ...rasa mcm shake pun ada..owh suka.. ::
:: aku makan nasi goreng paprik..x sedap pun..biasa2 aje..tp bedal aja.. ::
:: apa mcm pelik je rupa kau ni edan..haha..edan n noy mkn nasi goreng USA.. tang mana USA aku x tau la..ni kalau aku pergi USA ..mesti xde kan.. ::
:: lebarnye muka kau tu nyah..haih..xpe..lepas ni kurus..wah..berangan ::
:: ni lah pic yg aku cakap tu..edan zoom..gile buruks kan..muka aku besar macam pasu..pastu lain2 semua terkumpul tgh2..haha..kelakar lak aku rasa..ngehhh.. tu gelak x ikhlas tu..sebenarnye benci pulak aku tgk gambar ni..mcm ikan buntal pun ada ::
:: so aku lak zoom muka edan..mcm menarik pulak pic ni kan...sebab candid..me loike ..apa lg..ada sesiapa nak hadiahkan aku dslr...hahahha...::

later ke taman melawati..
ami parcel..dah sampai minggu lepas..tp x amik2...
so akhirnya..
to niza...barang kamu itu sudah saya dapat.. ;)

:: noy ngan baju yang dia purchace ::
:: aku pulak dapat subang n rantai...wah suka...ni aku dapat sebab bua2 promo2 tu..suka suka..nanti aku melaram ke apa aku tepek sini k ::

:: edan merajuk ngan noy tp kene paksa amik pic jugak...n noy bengang..tetiba aku terselit..aku x berniat ok.. ;p ::

owh..masa kat petronas ampang tu..
niy beli cake ni..
gile sedap weyh..menjilat hidung..me loike..
senang..xyah nak buat2..
ada jual yg melampau sedap..la la la..

:: sedappppppppppppppp...::

ok tu je...
byeeeeeeeeee....


12 Comments:

0sh!Nz 0n da bL0ck said... [Reply to Comments]

air sedap.. kek sedappp..
yummyyyy yummy!
nak sket...

Tijah said... [Reply to Comments]

arghhh!! sodap eh kek! petronas ampang mana nihhh?? kat flyover mrr2 itu kah? ampang dlm lagi?

Anonymous said... [Reply to Comments]

weyyy...sedapnyer kek tu. meleleh ayor lior dibuatnyer... Petronas ampang kat mana tu...mau aku pegi cari ni..

kasih_8953

shasha said... [Reply to Comments]

kek tu nampak sedapnya...suddenly teringin nak makan kek lak...

ai said... [Reply to Comments]

ok..bubyeeeeeeee

darling8tabby said... [Reply to Comments]

kek sedap..sirap bandung tu pun sedap..

craven tu yg kat petronas ampang tu kan?

tJ said... [Reply to Comments]

mak aiiii....
sedap gilosszzzz...
nie kot tergumok pas makan pun.. tak pe laaa... terase keberbaloian nyer... huhu...

Musliha said... [Reply to Comments]

adehhhhhh.. sedapnya kek..
ahhhhhh.. laparrrrrrrr..

Syebi Burn said... [Reply to Comments]

ini amik pakai slr ke??
yg pic edan tu, mmg tak edit eh??
pandai sape yg snap dia...

suezensuzanna said... [Reply to Comments]

cake tuh nmpk mcm sedap..cake ape tuh..and one more thing...ice blended pun nmpk sedap...

Dark @ng3L said... [Reply to Comments]

weh...sirap bandung tue kat mane..huhuhuuh....

mapley BB ade gak wat gitu..tp tak blended la...tp ko kene kacau ala2 gitu..

sedap...nk cube yg blended punye

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

somehow air sirap bandung tu nmpk mcm strawberry+vanilla blended dah.. mmg special xD

nasi goreng USA patut cacak bendera US kecik kat atas.. hahaha

nk komen psl muka terkumpul tu.. lolx *pandai2 je ko kasi term kan. ko mmg pakar terms :P* maknanya ada peluang utk dikecikkan kepasuan itu *ok skang kite pulak nk kasi term :P* gogogo peej!

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...