Instagram : @peejburhan

comfort sandal & hair accessories~

inilah hasil shopping lite2 tu...
aku beli sandal..
hari tu kan selipar aku putus..
so xde selipar..
leceh la nak kuar2 kan..

memula nak beli kat nose..
tapi nipis semacam n keras je..
kaki aku ni dah la gajah..
ade gak pakai berapa kali putus lak kan..

nasib x beli..
sekali jalan dlm JJ..
ade sale melampau..
n aku beli selipar cleef kat bawah ni for rm25 ajo..
selesa melampau..
siap ade cushion2..sukeeeee...

owh aku jugak beli hair accessories..
sebab aku selalu kan pakai getah biasa je..
atau pun sepit ngap2 tu..plastic..
so mama selalu marah.
kata pergi function elok2 pun aku pakai mcm tu..
fine..
so ada duit lebih2 ni..
aku beli yg elok sikit..

haru tu aku tgk ade clip ade batu..
aku x suke sebenarnye..sebab rasa mcm KG je..
tp bile tgk org pakai..mcm lawa la pulak kan..
sekali harga sampai rm147 ke apa..
hoihhh..gile apa..padahal yg plastic tu je..
cuma letak batu2..xde la lawa pun batu tu aku tgk..
bukan la gred A ke apa..wakkk lu la..
n bukan evita peroni ke apa..
kedai kat semua house je ok..
mmg xde makna la aku nak beli..

so masa gi JJ ni..
singgah sinma..
aku amik ini..

yg hitam mcm sikat tu aku beli kat sinma..
rm19.90 x silap..ok la kan..xde la mahal sgt..
tp mcm mana nak pakai pun aku x reti..hohohhhh...

pastu masuk JJ..
ade lg murah ok..
bunga hitam kecik tu rm5.90 je..
yg besar brown tu..rm6++ kot..x ingat la..
murah ajo..
die getah la..lg senang..reti la aku nak pakai..
siap ade pin lg..
aku try2 pakai kat baju pun lawa..hihihi..sukeee..
lepas2 ni keluar..bole la lawa2 sikit..
masalahnye..lawa ke??

owh dah ada contact lense baru..
aku amik color hijau jugak..
ni ayol belanja..sempena birthday..hihi..
elok aku dah beli ni..
aku dpt blog ini..korean geo lense..
lawa kan..mcm suka je...
xpe..nanti aku beli..

aku tgk kedai kat JJ au2 ada jual crazy lense..
aku dpd dulu nak sgt..
tp bile tanya..xleh letak power la pulak..
tp yg geo lense ni boleh pulak..owh aku suka..
kelmarin ke JJ au2..aku tgk geo lense pun dah ada..
nak try tanya la ade x power..
if xde..aku beli kat blog tu je la..sukeeeee...

lepas tu boleh la aku amik gambar spastic mcm hari tu..
feeling harajuku..muahahahahaha..


ini adalah hannan yg meregangkan kaki...
merenung depan..sebab lulu kat luar..
x bole masukkan dua2 la..
mcm nak roboh dorang buat..
so kene masukkan 1-1 la..

sekian cerita untuk kali ini..

5 Comments:

shasha said... [Reply to Comments]

errrkk...mata kita special sikit...nak pakai color lense yg biasa2 ni tak leh...hmm...teringin sgt nak pakai color lense...

darling8tabby said... [Reply to Comments]

teringin nak pakai lens tapi cam seriau..hehe...tah bila nak berani tah..

JJ sales ka...wedges akak baru putus semalam..huk huk..

cHaDacHaDa said... [Reply to Comments]

check out this website:
http://geolens-readystock.blogspot.com/

i think it is a bit cheaper kot.
plus ready stock.

geo lens ni dah macam fenomena!
fenomena kawaii girls.hikhikhik.

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

hamboi dia shopping habis xD
geo lens tu camnekah? baiklah, sy google skang! :P

Musliha said... [Reply to Comments]

eeeeee.. geramnya kat hannan..
eeeeee.. giler geram kat kucing2 kamu peej..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...