Instagram : @peejburhan

tv utk dijual~

[STICKY MODE]

hohoh...aku patutnya buat iklan ni..
boleh lak aku lupa..
nasib tadi aku pergi kedai electric..
ternampak tv...terus teringat..
lalu menghantuk2 kepala sendiri di dinding..

ok owner die nak let go 3 tv..
inilah tv nyer..


:: screen tu aku terpaksa blurkan..sebab owner die pose baik punya..huhu ::

Brand : TOSHIBA FLAT BOMBA
Size : 21'
Year purchase : 2006

Still in good condition
Sgt sesuai digunakan sebagai TV kedua utk anak2 or adik2 bg mereka yg selalu berebut bila nk tgk TV...
atau berebut ngan suami yg x abis2 nak tgk sukannnnnnnnnnn je...
juga sangat sesuai diletakkan dibilik anak utk menonton dvd ultraman, dora, barney, pokoyo, naruto atau ben 10...bla...bla...

atau mungkin utk pasangan yg baru kawin..
ini aku petik ayat dpd owner ...
"if ur friend yg baru kawen ke, sedang mencari 2nd tv...sila la promote yer!!!
since ur friend ramai yg nk kawen.....sure derang perlukan tv!!!
unless diaorg ade hiburan lain...eeekkkeee...kkkeee....org baru kawen nih byk hiburannye"

x jugak..tv jugak menaikkan mood..
buatnye tgh tgk adegan2 menarik..
tetibe korang pun ala2 tertarik dan ingin mencuba....
so berguna jugak tv ni..
haha tetibe je kan.. ;p

so pada sesiapa yang berminat sila emel ke iekan78@yahoo.com utk pertanyaan harga
sekian terima kasih..

2 Comments:

aie akaike said... [Reply to Comments]

aku tak kawin lagi, tapi nak cuba aksi2 menarik. bole?

Ceera said... [Reply to Comments]

wakakaka

sabar je la haku tengok ayat owner tu.. =P

harganya berapa? tanye je eh..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...