Instagram : @peejburhan

luncheon~

semalam lunch kat luar..
memula xnak ikut..sebab xde la sihat mana kan..
tp mcm menarik je dgr dorang cerita2 tentang makanan yg sedap2..

harus la bergegas aku naik atas mandi semua..
tp aku mandi badan je la..
sebab hari sebelum tu aku mandi ...terus mencanak2 temprature aku naik..
kite org pergi ke JJ au2..
makan kat madam lim lagi...
senang kan..berhenti tepi je..bole jalan ke kedai die..

:: noy semalam standby je..so x keje la..so ikut sekali la ::
:: mama busy bersms ::
:: me & daddy...gile muka sakit aku ni..cea..mcm la selama ni lawa ye x...;p papa lak over pakai2 sunnies lak.. ::
:: walaupun demam..tapi makan punya pasal..harus la gagahkan diri jugak ikut..huhu ;p ::

owh ini la menu2 yg kami makan semalam..

:; sawi masak oyster..ok ..die ada la nama scientific die..tp aku lupa la ::
:: sambal udang petai.. ::
:: ikan kerapu masak stim in teochew sauce...tgk tu..ikan tu nganga...ngeriii..tapi sodapppppppp... ::

tapi over alll..
aku rasa aku lg prefer krisik punya la..
lg stone kot..
kat sini cuma presentation lebeh la..
rasa ok2...
xtau la kalau aku yg rasa mcm tu,..sebab aku demam kan..

tp semasa aku menaip entry ni..
tetibe aku terasa mcm nak makan lg je..
adakah kerana sedap???
atau aku mmg kuat makan.. ;p

7 Comments:

My Spirit Finger said... [Reply to Comments]

2-2 sekali.

jawapan utk 2 soalan terakhir.

shasha said... [Reply to Comments]

uwaaa~~ baru je macam terliur2 nak makan ikan stim...skang ni mengidam nak makan seafood kat K.Selangor....

ai said... [Reply to Comments]

mmg sebab kau kuat makan! ;P

capik said... [Reply to Comments]

sbb ko kuat makan hahaha

Musliha said... [Reply to Comments]

takots tengok ikan tuh nganga..
kamu makan dia ke?
ke dia makan kamu? hahaha..

nasaoji said... [Reply to Comments]

mmg ikan kerapu klu d buat msk, mulut nganga kot...

tak mo byangkan bdn ikan kerapu... ;(

darling8tabby said... [Reply to Comments]

ikan kerapu masak steam...hmm..belum pernah try..selalu yg goreng jer..harus try ni

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...