Instagram : @peejburhan

pening lalat~

percaya atau tidak..
aku x tido2 lagi..
sekarang pukul 4.15pm..
gila babi kan..

pukul 6.45am aku kuar umah pergi servis kereta jonet..
sampai service center pukul 7ish..
sampai umah around 9am..
makan2 breakfast..sembang2..siap2...
then hantar noy ke traders hotel lak..die standby utk kerja tu..
later ke klcc..sebab jonet nak pergi body shop..
ingat settle la..sekali noy nak makan lak..
lepas makan..jonet nak beli perfume pulak..
haih minah tu..aku dah ting tong...
kadang2 tgh jalan2..tetibe terasa di awang-awangan lak..

ingat dah boleh balik..
tetibe jonet nak singgah am bank..yap kwan seng..
nak byar duit kereta..
time tu aku dpt la tido kejap dlm kereta..
tetibe rasa gegar2..sebab noy jalan atas bumper...keji je..
amik edan lak...
pastu ke jalan ipoh...kereta jonet dah siap servis lak..

then balik a umah..
ingat nak tido..
tp dah ngadap lap top...xleh tido lak..
hilang dah rasa ngantuk..
kejap lg tido la..
tp ni dorang ajak gi low yatt lak..
malas gile nak ikut..
tp mereka memaksa2..kijammm...
tp kang buatnya aku xleh tido...buhsan lak kang..

u know..tido ni kan kejap2 je rasa die..
kejap rasa ngantuk x larat...
kejap tu kau segar balik..
kejap kau rasa mm nak pengsan n muntah..
kejap tu kau ok balik...

akhir kata....ben oh ben..where art thou???
aku ni dah tahap..

" mandi x basah malas
tido x lena reti2 ke..
tapi makan tak lalu tetap lalu..hueh..hueh..hueh "

11 Comments:

ai said... [Reply to Comments]

tang makan tu aku percaya! ;P
be strong peej!!

shasha said... [Reply to Comments]

aik?? ben sibuk cari duit mau kawin ka peej...sampai takde masa mahu berdating2???

Che Sue said... [Reply to Comments]

haah ek..mana pegi ben ni?? dah takde pun cite2 inteprem dia skng ni...bz bebeno hencik ben koje ek..gigih amat ngumpul duit nk pinang pija..

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

state of emergency ni.
mana bennn!!!
:P

Musliha said... [Reply to Comments]

yer jugak kan..
lama xnampak ben eh.. haishhh..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

hahaha..tang makan..harus dek..akak pun tang makan..lalu ajer

ben ohh ben..mana ben ni..cian pija...

- Isabella - said... [Reply to Comments]

" mandi malas
tido x reti2 ke..
tapi makan tetap lalu.

hueh2..
mmg best la cmni..

Nonoy said... [Reply to Comments]

pija makan lalu.. :D

peej said... [Reply to Comments]

ai,
btol tu..
bab2 makan jgn la dijejaskan..haha


shasha,
uwaaaaaaaaaaaa...tu la pasal..sedih aku tau..x jumpa lama...


che sue,
tu la pasal..kalau lepas ni x reti2 pinang aku jugak..harus aku "slap fast2"

peej said... [Reply to Comments]

musliha,
kan..mcm mana korang x nampak die..mcm tu la aku x nampak die..tsk..tsk..


darling8tabby,
sian kan..keji ohh ben ni.. :|


isabella,
best kah?? x best ok...

peej said... [Reply to Comments]

nonoy,
harusssssss..lg best kalau kau yg belanja makan tu.. ;p

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...