Instagram : @peejburhan

mood pun jadi tah apa2 ok~

ok ari tu si tny tag aku.,.
then siapa lak tanya kan...
ni aku jawab sekali la yea..
pasal keje..
korang ni terlepas keretapi kot..

aku ni x keje..
aku dok umah je goyang kaki..
keje aku ngadap pc je..
pastu kalau sangap aku buat la beading works tu..
kite org jugak ade office..
office tu if ade keje aku pergi..
kalau xde xde la aku pergi..
ikut suka hati aku..kata office bapak sendiri..
so harus la buat mcm office bapak sendiri kan..
kat office aku PA work la..serba serbi...
selain dpd tu..hidup adalah bersuka ria je la..
so dgn itu hope korang clear..okies..

ok pasal jejaka igauan ni..
kau ni kenapa weyh??
memula kau act all cute n stuff..
pastu kau start merepek..aku layan lagi..
pastu kau cakap blog aku ni membosan kan..
pastu aku layan jugak..
sebab aku pun rasa jugak blog aku ni membosan kan...
so aku suggest..if rasa2 buhsan..jgn baca la..
mcm aku..if aku buhsan..xde la aku update tiap2 hari ke apa..
aku suggest kau pergi la blog hop ke lain..
kan aku banyak link tu..lompat2 la....

tetibe ni aku tgk kau dtg lagi..cakap benda yg sama..
kalau kau bosan..apesal kau dtg lg ni weyh..
kau nak aku buat apa??buat tarian boria bg kau teruja ke apa??
memula ok la aku nak layan..
lama2 letih la weyh..so henti kan la yea..

satu lagi..ok la..aku tau la..
once kite start blogging..in a way..privacy tu dah kurang kan..
esp mcm aku ni..tepek2 pic la..
meaning bukan anonymous punya blog la..
tp walau mcm tu pun..
ade certain things i wish to keep it to myself la..
so apa yg aku blog kan..kau baca je la..
jgn la ade yg dok tanya itu ini..mcm nak korek lebih2..
agak2 la kan..aku pun ade bende yg nak simpan sendiri..
kalau aku nak bg tau semua je..
baik aku terus tepek gambar bogel ke apa..
xde sorok2 ke apa..

kadang2 pressure la..
bukan la pressure apa..
nak jaga hati semua org..
nak ikut semua org..
sebab tu kadang2 malas je nak ngadap blog ni..
kalau nak private..kang lari lak income aku..
walaupun x la meriah melampau..
tp cukup menggembirakan aku la cheque yg aku dpt tiap bulan tu :)

ni apa yg aku rasa la..
sorry la kalau ade terasa ke apa..
see...aku nak luahkan perasaan pun kene cakap sorry kat org..
terlalu nak jaga hati org..
tp hati aku ni mcm kene robek2..
urghhh...apesal la rasa mcm ni..
maybe sebab demam kot..
period lagi...sakit jiwa je rasa..

ok la byeeeeeeeeeeeee... :|

19 Comments:

mrs.shaf.e said... [Reply to Comments]

kesian kat ko....take it easy la girl,takyah ambik serious..memang ne la kot cabaran kalau ade blog2 ne...cam artis gitu...hehehe

Ceera said... [Reply to Comments]

takpayah nak jaga hati, blog kiteeeeeeee, =P

wah, tetiap bulan income masuk. masyuk ko eh, hehehe..

puterikurekure said... [Reply to Comments]

wat bodo je pija oi.
orang camtu agak mental.
hehehehe.

Mya said... [Reply to Comments]

aku memahami perasaan ko. sebab aku pun selalu berada dalam situasi begini. haihhh....

ai said... [Reply to Comments]

ni entry sentap namanya!! lantak pi la peej ngan org2 camni. pastu takpe, ikut selesa kau sendiri la peej nk hapdet ke apa. Lantak pi ngan org2 camtu..

Tina Najib said... [Reply to Comments]

hehehe.. aku pun pelik tgk jejaka igauan ni..mcm2 la..

and abt the privacy thingy, aku pun agree la jugak.. kdg2 aku pelik how can one asks questions just like that? kalau kita, mesti kita pikir, org ni nak privacy ke apa ke.. ni tanya je.. tak paham okkkk..

alang2 diaorang nak kenal ko sgt, ko tepek jelah gambar bogel ko..abis citer..lagi masyukk nuffnang ko nyah.. haha..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

yg penting hati sendrik hepi dek...

banyak2 kan minum air suam ye...

shasha said... [Reply to Comments]

alah...ada je org yg dengki dgn kamu ni peej...ntah laa..manusia ni perangai mmg la tak leh nak ubah...dengki sesama sendiri..kalo bosan sgt dgn blog peej ni...pegi la buat blog sendiri yg tak bosan...sibuk je kat sini tah apa2 tah..isssk..sampai aku pun emo dah nih..

Deqna said... [Reply to Comments]

hahaha kelakar lah komen Tina tu... tapi dah lama tak masuk blog dia.. kata invited reader jer kan..

biasalah mood kita ni kadang2 cam tah apa2 jer... tapi ko dulu ada ckp ngan aku tak yah nak private2 ni, tapi takkan ko lak nak private ko nye plak..

chicsinred said... [Reply to Comments]

Ye kan, diorang nikadang-kadang tak tahu letak border linela. Kalau tak bagitau tu mestila ada sebabnya, bak kata kaula, kalau semua nak kasi tau baik letak gambar bogel terus.

Itu bukan friendly namanya itu sudah kak nam

Tijah Lawa said... [Reply to Comments]

tu misti lalat busuk yg sama hinggap2 dr blog org lain tu. benci tapi rindu tu nok. kata busan tapi dtg gak kan?? hahha. org centu dia sakit jiwa sebenarmyer. tak pun dia ada blog tapi xde org datang sbb blog dia x best.

apa2 pun...pedulikkan ajer okes!

Musliha said... [Reply to Comments]

adeh.. jangan pening kpala la pija..
derang xsuka sapa suh baca..
makana kata suka la tuh tapi xmo ngaku.. jeles la tuh.. wakakak.. aku lak melebih.. relaks pija..

sepet a.k.a zack_u said... [Reply to Comments]

pija..saye pon rase camtu..
kadang2 nak wat private utk mase terdekat ni.

sebab bende kite nak luahkan..
pon kene pikir seribu kali..
sebab..nak jage ati orang.....

huhuh..but pape pon...
saye rase akak best..hehe!!

chaiyok2!!

myheart said... [Reply to Comments]

btol2..same la kite..nak jage hati org..ati sendiri dirobek2..uhuks..sedey

Nonoy said... [Reply to Comments]

pija keje pape dia suka laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
dia keje jaga mama, jaga rumah ni, penyeri rumah ni, keje jadik kakak mithali, jadik anak mithali, masak.. pija adalah lobster saya! dia akan jadik business partner saya, tukang masak saya ke, pape jer.. dia bekerja... sapa tanya byk? bak saya sepuk muka hang! busy body yeh? mak marah nih marah tauuuuuuu

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

abaikan je, peej. kalau nk puaskan hati semorg, memang susah. since org ni mcm2 perangai kan, lain2 kehendak dia. ko xkeje ni mesti ko adalah heiress kan.. oh sungguh jeles ni. share sikit separuh harta ko dgn kite.. ahax JK! :P

farah said... [Reply to Comments]

aku suka je baca blog kau ni peej...byk aktiviti kekeluargaan gitu...ur family's cool...

Tny said... [Reply to Comments]

Thanks sbb jawab soklan tag secara express =)


Wooo!!! Aku sampai part TAG KERJA je.. yang extra keypochi tu bukan aku yang tanya... scary!!

Anonymous said... [Reply to Comments]

aku antara orang paling suka baca blog kau. entry kau di baca hampir setiap hari.dugaan

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...