Instagram : @peejburhan

K..ep..ci~

wahhhh..suker2...
ari tu bukak blog farah..tgk kuih gandus..terus dpt..
mlm khamis lak..bukak blog wani ezryl*..tgk pic kfc..terus ngidam..
sekali jumaat tu noy belikan..makan ramai2...
la la la~..confirm xkan kurus..
cea poyo..mmg dah keje melantak je..mmg xkan la kurus kot..

so mari menjamu mata..
ala xpe..KFC bersepah2 kat malaysia ni..
kalau korang x thn sgt..pergi je beli.. :)


:: original recipe..kesedapannye menjilat jari.. ::
:: mama tu pegang bucket mcm xnak bg org lain amik je..haha ::
:: mama yg ceria dpt makan kfc..noy ngan aksi gelojoh.. ::

perasan x kanan tu ade sosok2??bergerak2 je..
itu adalah tgn ayol ok..
die mmg mcm tu...if nampak makanan..laju je tgn die..
tangan die mcm bentuk ular nak patuk tu..
position kat atas bahu..
pastu laju je amik makan..pastu laju naik balik...
kire macam ular nak patuk tu..hahah..gilo..
tu tgn tgh laju2 nak amik apa tu???

:: owh amik whipped potato...edan senyum x ikhlas kah?? ::

kite org ni ade meja makan besar2 pun..
apa2 mesti nak makan kat coffe table..
tah apa kene tah...
maka selalu lah bersepah2 je..
ye la..org selalu ruang tamu x gune sgt kan..
ni tak..kite org segala kat situ..
bile tetamu dtg..harus la kelam kabut..huhu..

4 Comments:

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

haha wujudkah org sebegitu yg memamatuk2kan tgnnya ke arah ayam? (ye, wujud T_T) :P kite pulak ni teringin nk makan KFC. cis!
:P

jyss said... [Reply to Comments]

aku mmg dh lama teringin kfc nih tapi x halal kt sini. ada tepung kfc tp biasalakan..malas menguasai hehehe

shasha said... [Reply to Comments]

hmm..kitaorang lak ruang tamu tak guna sgt...kat depan tv tu la dok bersesak2 beramai2...dah la semua besar2...tah apa2 tah...

Musliha said... [Reply to Comments]

makan kat coffe table baru mesra alam.. hehehe..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...