Instagram : @peejburhan

ade hati berembum..kan dah demam~

lepas hantar chemott tu...
patut nak pergi minum2 ngan tina..
sekali ajib ade la pulak..aku dah la ajak ice sekali..
so x jadi la tina join..
sebab tina adalah takott.haha...
ye la..kang ajib x selesa ke..amuk ke apa ke..payah lak..
mana la tau kan...haha

so kite org je la lepak ...
perut dah la lapar...
lepak nz atas ajo...
order makan meriah2..


:: daging petai 2 - telur dadar 2 - tomyam ayam 1 - sotong kunyit 1 - kailan ikan masin 1 ::

indah..sukenyeeeeeeee...
sebelum makan harus snap2..

:: motif amik pic tutup2 mata??? dah x kuasa nak layan aku kah..::
:: noy lak posing sambil pintal2 tisu..haha gile ::
:: ice lak asal aku nak amik pic je sengih2..lg sewel ::
:: noy lg keji..amik pic aku ngan ice..kan dah nampak mcm kereta kancil amik pic sebelah lorry..wahhh..lorry kah??ke treller?? bg la aku feeling lori k..dpd aku feeling van..lg korang nyampah kan..::

gile sejuk malam tu lepak..
aku kan time tu ala2 rasa nak demam je..
pakai knitted sweater tu pun still sejuk melampau je rasa..

balik je dpd lepak mmg terus demam la kan..
tu yg aku siap selimut2..pakai stoking n seluar tebal2..
ye la..berembum tgh2 malam..padan muka kan..

tp mcm x puas la lepak..
nanti kite lepak lagi la..
ajak huda sekali..
okies...aku dah baik demam sikit2 ni.. ;)

6 Comments:

Che Sue said... [Reply to Comments]

dekat sgt snap gambo si ice tu, dah nampak telingat mcm satelit astro lak..
hhuhu..jgn marah...gurau pepagi buta ni.hehehhee

Tina Najib said... [Reply to Comments]

aku bukan takut la babe nak lepak ngan ice.. tapi aku takmo sbb aku tau ajib akan senyap mcm batu..confirm dia x selesa..aku kenal la suami aku mcmane.. aku confirm la selesa je, hahaha..

ko pun pandaiiiiiiiiiiii..dah tau nak lepak ngan aku, ajak ice plakk.. aku punyalah tahan tak dinner sbb nak kuar ngan ko..sengal betuii tauu..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

mmg meriah lauk2 tu ...NZ atas tu bila malam mmg penuh kan dek...akak selalu bekpas je..malam belum try lagi..

shasha said... [Reply to Comments]

huhuhu...kelakar tgk gambar edan leee...eh,adakah noy bertambah kurus?..nampak muka cam cengkung je??

Musliha said... [Reply to Comments]

lawakla muka edan..
tetiba rasa suci jer muka dia.. haha..

nasaoji said... [Reply to Comments]

demam, demam gak,,mkn..HARUS....

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...