Instagram : @peejburhan

malam minggu disko-disko~

last friday jonet tido umah aku..
sebab die kene amik uniform kat saling erti tu..
noy apa lg..
kalau jonet dah ade tu..harus la otak tu ligat je pikir macam2..
yg jonet lak..pantang di ajak...'JOM' aje..
aku lak ikut keadaan je..
eventho aku mmg suke je nak ikut..
tp jadi malas memikirkan drama2 ngan ben..
tau la kan..ben tu kan penjealous...mana suke aku pergi jula-joli ni...
agaknya aku nak pergi depan umah buang sampah pun die nak jealous kot..haihh..

seperti biasa2..of coz la berlaku drama2 ben..
aku jugak seperti biasa..layankan aje..
walaupun mmg sakit hati..
aku ni jenis simple..kalau nak..nak..kalau dah xnak pun xpe..ok aje..
bak kata ben..kumbang bukan seekor..bunga bukan sekuntum..
tp last2 die yg kelam kabut..tah apa2..hahaha
bukan la aku keji..tp aku rasa x perlu kot nak pikir2 berat2..
if x jadi tu..anggap je ketentuan Tuhan..kan??kan??

ok dah lalut jauh ni..
memula plan nak pergi aku, noy & jonet je..
dah la lama x pergi mana2..
dah x tau nak pergi mana pun..
ajak semua org..ade je prob2..
so proceed jugak la...
memula pergi area changkat BB..tp maybe awal..so mcm sepi je..
malas nak ke sana..so kite org ke heritage row jugak la..mana lg..haihh..


:: sempat cam whore di dalam kereta ::

aku yg mematuhi seruan kerajaan..
pakai seat belt kat belakang..
cea poyo..padahal aku mmg penakut pun..

owh baju adelah baru..noy belikan kat kuwait.. :)
tp baju adelah over besar..gedobosh je..
so aku pakai la belt getah noy tu..
noy kata if pakai senak..aku pakai ok je...
cumaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....


aku terpaksa pixelette kan pic la..
sebab bile duduk..gile horror perut aku membuak2.. ;p
ok walupun aku kan x kisah nak letak pic buruk2..
tp ni aku cover sebab aku jaga perasaan perut aku..
die bg tau die belum bersedia utk exposekan diri die n tunjuk rupa sebenar die..hihahah..
cea..ayat baik punya cover kan..
cakap je la perut berlapis2 kan..*larikks*

:; us three..ok pic ni ok..tercover perut ku.. ::

tp kan..siapa tau bra apa yg best..
i mean this bra doesn't compliment my tetek la..walaupun mahal nak mamps
bencik aku..ke tepi je..apa cerite kan..
they're twins..kene la rapat2..kan??
xkan la aku nak kene kepit2 tuk effect lebih seksi..
kang ade yg jadi mcm pose majalah mangga ke apa..nway..ade lg ke majalah mangga eyh???

owh sampai sana..
noy paksa edan dtg..
nasib umah edan dekat je area tu..
senang...ye la..rasa cacat lak 3 org je keluar..x meriah tau..
pelik je..sebab zaman dolu2..aku boleh je pergi 2 org je ngan kawan aku..

sampai around 11ish kot..
x ramai org lg..
so senang la carik port...
tp lepas2 tu..punya la ramai..
siap manusia2 pelik semua keluar..
ade minah yg menari mcm dangdut la..gilo...

:: motif kau tutup2 mata noy??sebab nak tunjuk eye shadow kah?? ::
:: muka adelah cacat..dah la x pandang camera..kemana la mata melilau ni.. ::
:: me & dr j..miss her loh..jarang dpt spend masa lama2..selalu kejap2 je die dtg ::

time ni semua aku ok lagi...
steady je..
tp dalam kul 1ish-2 am tu..dah hazab gile dah..
sebab the belt is killing me..
aku xde rasa senak ke apa..
perut aku maintain je..wah maintain ke?? ;p
tp kan..aku rasa belt ni mcm tekan tulang belakang aku tau..
so aku rasa mcm nak tercabut je tulang tu...
seksa gile..
tp harus la maintain je kan..
dah la ramai manusia2 comel..xkan aku nak buat muka terseksa ke apa kan..
layannn aje..

:: noy ngan edan yg dtg join kite org later ::
:: kami yg bersuka ria....yeay..dah lama x amik pic mcm ni..owh..aku sgt happy ::


aku dalam kul 2.30 am dah x sanggup dah..
so aku dok lepak depan je...
pinggang sakit owh...dah tua2 nak pergi clubbing kan..rasakan...
so aku rasa aku dah seswai la kinja2 ini..
kena pergi tempat relax2 pulak...
haha..nak jugak pergi kan..
patut insaf ke apa la kan...

lepas tu around 2.45am kite org gerak..
pergi seberang jalan..
makan cucuk2..suke..sedap..


:: minah2 ceria ::
:: jonet yg overly ceria ::
:: masih ceria..kau ni kenapa jonet??gile kah??sesuatu ok ::
:: edan yg lapar bebenar mlm tu..x menyempat polok banyak2 masuk mulut..berapa cucuk tah die makan..banyakkk gile ::

lepas tu balik..
ye la apa lg kan..
ok itu je...byeeeeeeeeeeee....

17 Comments:

Ceera said... [Reply to Comments]

lawa la noy mekap.. aku mekap sendri tak pernah selawa itu.. hahaha

~ mizzAmy ~ said... [Reply to Comments]

~ umur tak masuk 30 lagik dah kata tua. apa la kak peeja nih. still leh berkinja2 lagik la. ~

Tijah Lawa said... [Reply to Comments]

nak cucuk2 best kat pasar mlm jln TAR. tapi x tau la idup lg ke tak pakcik tu. last mak pegi taun 1996.wakakak!a!

Rina277 said... [Reply to Comments]

Peej..jgn asik ckp dh tua maka tua la jadinyer..ko tgk untie rosnah mat aris tu 53 kawin dgn boy 27 tau..sbb dia kata dia forever young..hehehe..so pasni ko harus ckp diri ko forever young ok...

hOOdedLicIOUS said... [Reply to Comments]

peej..suka la u buat rambut cam ni..nampak ayu jer..pastu kan suka la make up u n noy tu..sangat lah lawa..kalau aku sendiri yang make up buruoks la..bagi la tips ke ape ke..

Tny said... [Reply to Comments]

Happening nya korang sejak Noy balik!!! That's good.. lama x nmpk muka Dr. J kt sni.. muncul semula.. meriah.. meriah..

shasha said... [Reply to Comments]

huhuhu..dulu noy takde tak kuar2 camni ek peej...skang dah ada noy..baru best nak kuar...hehehhe

Che Sue said... [Reply to Comments]

sekali sekala cuba wat sesi 'Mari bermekap cara NOY' sure best..iyer aa kongsi info on how she does her mekap for work n stuf like that..amacam?bernas tak idea? hehehe..

dr.jonet awat semakin berkilat muka nyer?rajin berjemur ka?

Musliha said... [Reply to Comments]

sodap aih nampak cucuk2 tuh..
sakan bergumbira.. hiahahaha..

ai said... [Reply to Comments]

sonoknye kowang berdisko diskoan..!!! cantek lah kau peej! tp susunan 'twin' kau tu agak pelik skit. jauh beno..keh keh..

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

waaaaaaaaaaahh syioknyeee...
sini mlmsunyi giler la..
benci!!!!!

Shmea said... [Reply to Comments]

waaahhh cantik la make up!

peej said... [Reply to Comments]

ceera,
die belajar kot..sebab tu la terel je..


mizzamy,
ntah la..rasa mcm tua je..nak stay forever 21 gitu..bolehkah?/


tijahlawa,
gilakah..bape thn tu..tah2 mmg dah x wujud pun..x tau la kalau anak die take over ke apa kan..

peej said... [Reply to Comments]

rina277,
tau..tp mmg dah rasa tua ok..dah x feel sgt nak kinja2..suka chill je..n sekarang ni bile bgn tido siap sakit2 badan la apa la..haihh..helpp!!


hoodedlicoius,
apa yg ayunya..biasa aje..tips apa ya..make up biasa2 je..bukan barang best ke apa..


tny,
sebab dah ade geng..dulu aku kesepian..

peej said... [Reply to Comments]

shasha,
tu la..sebab aku x reti la nak kuar sorang2..if kuar ngan org lain..ben x kenal..lg la kecoh die..


che sue,
dah kata die tentera kot..kawad la..dok hutan la..ni die training 3 mggu..lg kilat kot..heheh..


musliha,
sodapp..doulu2 aku mcm ngeri je nak makan bende ni..sekali makan..terus suka...

peej said... [Reply to Comments]

lil^red799,
tu la..noy pernah gi sana..die kata london pun sama..before 12 dah tutup..malaysia gak la terbaik.. ;)


shmea,
iye kah..siapa??apa2 pun terima kasih..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

wa melerts la pija malam tu *bukan bodek yer lol*

akak suka la fish ball cucuk2 tu..tapi area melawati wangsa maju..cam tak nampak pun...

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...