Instagram : @peejburhan

tolong setakat mana yg mampu~

aku dpt email ni semalam..
sgt la emo..
i mean bayangkan kalau kene kat diri sendiri kan..
tp siapa lah aku ni nak buat apa2..
ini je yg termampu aku buat..
so to all my readers..
sama2 la kite membantu dia org dgn cara kita sendiri n setakat yg kite mampu..

..........................................................................................................................................................................
Wahai Saudara Islam Ku
Anak ini mencuba untuk menyelamatkan Ibu nya yang dalam keadaan kritikal
Bayangkan apa yang sedang dipesan oleh Ibu nya sebelum dia menghembuskan nafas terakhir.
Bagaimana kah perasaan anak ini dan apakah keadilan yang diharapkan akan membuka mata dunia?
Pejamkan mata Anda buat seketika serta bukakan hati sudah tentu kalau boleh Anda ingin menjadi sesaorang yang akan bangun dan membela nasibnya.






"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon/Palestin, hancurkanlah rejim zionis..amin. ..."> >
(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)

Surah al fil:
"A'lam tara kayfa fa'ala rabbuka bi as-hab al-fil
"A'lam ya'jal kaydahum fi tadlil Wa arsala alayhim tayran ababil
"Tarmihim bi hijaratin min sijjil Fa ja'ala hum ka asfin ma'kul"


Lipat gandakan doa ini. Kirim kepada 7 orang rakan anda yang lain..
Maka 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 X 7 = 823453 orang akan berbuat berdoa,
kemudian 823453 X 7 = 5.8 juta orang...InsyaAllah akan ikut berdoa...
.................................................................................................................

2 Comments:

ADAHKODAH said... [Reply to Comments]

uwaaa.....im so sad...-cik odah

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

makapak aku baru balik...
bile baca n tgk gamba ni mulela aku emo pk yg bebukan...
sedih sgt....

:(

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...