Instagram : @peejburhan

Kappy kosday to my toppy kek~~

lepas belikan hadiah utk ben tu..
nak gerak..
tetibe ben call..cakap nak jumpa..
wah x menyempat..
mcm tau2 je ade hadiah kan..gedik..

so me n edan jumpa la edan..
aku adalah miskin..
so makan2..ben yg kene belanja..haha..keji..

so before jumpa ben..
aku snap2 pic dulu ok..

:: hadiah itu..perempuan tu balut lawa sebenanrnye..ade lipatan sengat2 gile lawa..tp dah letak card x nampak pulak ::
:: wrapping paper polo..cantik kan..sukee.. ::
:: tulis2...owh dah tua rupanya ben ni..wah saje je kan..p;adahal aku pun dah tua...dah 25..uwaaaaaaaa..e eh tetibe emo lak ::

pastu call ben..
lepak2 minum..
sebenarnya aku n edan still kenyang lg..
yg ben lak..
bukan jumpa aku nak layan..
layan
bende lain lak die..me not loike..

:: edan baru je nak main..tetibe ben masuk line..die kata edan bole main dlm kete..keji ::
:: aku suruh edan pose ngan jam baru..noy bg die.. ::

ben adalah pening kepala malam tu..
tah apesal..
so amik pic die semua jadi tah apa2..
die x tahan flash tu..gilo..

::ngeh..ngeh.. mata x boleh bla ::
:: ok yg ni ok.. ::

ben siap kata nak beli lg psp..
utk die lak..
tp aku x bg..
aku ckp nanti hantaran ke aku bg la..
tp bile lak tu kan...berjangguit die nak tggu..haha
bukan apa..if die beli sendiri..
nanti aku kene bg hantaran ps3 ke apa pulak.. gulp!!.. mahaii..

lama ok lepak..
ben la main game lama2..
so nak gerak tu aku bg la..
ben adalah suka..
owh aku pun bertambah suke la kan..wangiiii...


:: masalah ngan flash ::
:: masih mata jd mcm tu kene flash..haha ::
:; ok sikit ::
:: aku terus suruh pakai..sebab nak cium pipi nanti wangii..i likeee ::

ok la...stop sini je..
sorry la kepenatan la..
x sempat update banyak2..
ni aku nak pergi hospital lg..
nanti2 update lg la yea..
muaxxxxx...

8 Comments:

along said... [Reply to Comments]

happy birthday ben!
moga cepat tawen dgn peej AMEEEN!
haha~


wah, wangi sampai ke sini ha.
hahaha dan dan.




p/s - peej, smlm alg gi Ampang Puteri, tp tatau mama peej ward bape. Tried mintak no phone peej kat farah but dia pun xde, nak wat announcement karang ade yg peej libas kepala otak along nnt :P

Hope everything is okay for ur momsy yeh? HUGS!

Musliha said... [Reply to Comments]

muka ben hepi hepi.. hiksss..

shasha said... [Reply to Comments]

huhuhu...en ben gembira dapat present laa....

~LIZA~ said... [Reply to Comments]

happy birthday ben!!

peej, ur signature cantik la. i like ;)

Memey Anuar said... [Reply to Comments]

ala slalu x wangi pon cium apa :p hehe

tp smart seh wrapper dia.
mcm posh je nmpk.

happy bday (abang) ben!

Nonoy said... [Reply to Comments]

happy bday bang benny! 33 tahun woiiii

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

happy birthday to kek coklat si peej! haha. wohh kawan kite ada buat hantaran ps3.. ala2 urban lolx

darling8tabby said... [Reply to Comments]

muda lagi ben..baru 33..pija lagii muda...akak dah separuh abad dah ...hehehe

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...