Instagram : @peejburhan

gilo apo noy ni~

COUNTDOWN : 6 DAYS

ok ari tu kan lepak2 ngan tina n ice..
so tah mcm mana aku terbukak cerite lama ni kat dorang..
so funny...
so aku rasa nak share kat sini jugak...

aku n noy tido mmg la kongsi bilik..
kite org tido katil yg tarik2 tu..
aku tido atas..noy tido bawah...

kite org selalu mmg sebelum tido mmg suke bukak lagu2 dlm bilik..
berangan2 menari2 la..apa la..
yg noy fav die adelah berdiri depan cermin n exercise ..
bengkok badan ke kiri ke kanan..
sebab nak perut cantik mcm ade line2 tu..
ala x reti la aku nak terang..
paham2 sendiri la..

aku seperti biasa..
x abis2 konon nak kurus la apa la..
tp biasa la kejap je...sebab sampai sekarang x kurus2 pun..haha

so lepas tu tutup lampu..tido la..
sambil tu sembang2 lg..
pastu konon masing2 dah xnak layan..
cakap la good night..
aku x terus tido..aku berangan2 lagi..
x ingat la apa aku berangan..

tp after sejam mcm tu..
aku tgk noy pun sepi je..dah tido la tu..
tetibe aku terasa nak buat sit up..
so aku sangkut kaki aku kat katil..
terus la sit up..
sampai 8 je..
dah start berat gile nak bangun..
so kepayahan itu membuatkan aku mengeluarkan bunyi ini..

urghhh...arrghhh...aaahh..uuuhhh...

tetibe..

noy : pijaa! *suara adelah kuat n buat aku terkejut*
me : apa??
noy : kau buat apa tu??
me : aku sit up..haha..
noy : kau bg saya terkejut ok..takut saya..
me : kenapa??
noy : saya ingat kau tgh masturbate..
me : hotak kau..bodoh gile ok..
noy : ye la..uhh ahhh..tgh malam..

omg..
gilo ok..
ape jadah tetibe aku nak masturbate...

adik siapa yg sewel ni??
angkat tangan..
*angkat tgn perlahan2 sebab malu*

31 Comments:

Tijah Lawa said... [Reply to Comments]

hahahahah....

korang adik beradik mmg rawk!!

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

=)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

aku tak berenti gelak ni weyh!!!!

eiza said... [Reply to Comments]

hahahha..
aduh.. kelakar ok..
jauh betul pemikiran noy tu.tapi ade betul gak dah bunyi uhh ahh tu kan...haha

erlyda said... [Reply to Comments]

hahahahahahahaha gila lawak la korang berdua ni.. ;p

dari ngantok mata pagi2 ni terus celikk bila baca entry ni

souled_oUt said... [Reply to Comments]

hahahahahaha.. i tergelak sorg2 kat ofis ok.. tgh depress pasal keje, baca entry u terus i ketawa

Nonoy said... [Reply to Comments]

kau yg uhh ahh okay..
eleh rindu saya lah tu.. tanak ngaku adik konon.. puipuiii.. me miss you!!

~LIZA~ said... [Reply to Comments]

hahahahahahahahahaha! peej, kalau i pon i akan pk benda yg sama ok! hahahahahahahaha!!.. ye la, tetiba dgr uh ah uh ah dlm gelap kan.. hahahahahahahahaha! lawak le korang ni..

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

hahahaa betul la, adik sape la tu :PP ape kes pulak masturbate :P

capik said... [Reply to Comments]

adik ko laaa...lawak seh

Musliha said... [Reply to Comments]

hahahaha..
nak pecah perut aku..
hahahahaha..

jyss said... [Reply to Comments]

hahah lawak giler la countdown tuh sbb aper eh? nonoy nak balik ye?

hUdArLiNg said... [Reply to Comments]

haha.takkan nk masturbate depan org plak.lawak la noy ni :P

Anonymous said... [Reply to Comments]

Haha..this entry is really funny ...hehe

Ur silent reader!

Tina Najib said... [Reply to Comments]

peej,

betul ke ko tgh sit up..
ntah2 mmg tgh toOoott, hahahaha...
noy, balik cepat..me mishh u so mucho!!!!

aNnAsUeJiE said... [Reply to Comments]

ko ni peej..jgn la buat bunyi yg bkn2 di dlm gelap~! kan dah salah sangka~! hahahah~!
yg noy nak buat line kat perot tu ape? six pack kah? huhu~!

peej said... [Reply to Comments]

tijah lawa,
rawk ke..merepek ade la..masturbate perginya..


lil^red799,
ye ye..sile gelakkan kesengalan noy..haha..nak jugak kutuk noy..


eiza,
helloo..mmg x la kan..tetibe nak uhh ahh masturbate..


erlyda,
bagus..dgn ini..kau akan lebih cergas di pagi hari..haha


souled_out,
glad that sedikit sebvanyak my entry dpt kurangkan sikit ur stress.. :)

peej said... [Reply to Comments]

nonoy ,
ye la..tp apa ke masturbate perginya..kau gile ke..rindu ke?? tipooo...


liza,
gile psycho ok..tp bayangkan kalau mmg betul2 tgh masturbate..mesti cuak kan..hahahahah..


wani ezryl,
entah la..adik kau ke wani??hha..


capik,
lawak kah??aku rasa die sewel..


musliha,
jangan..kalau perut tu dah pecah..mcm mana nak simpan makanan..ok aku merepek..abaikan..

peej said... [Reply to Comments]

jyss,
sampai harinya nanti akan di bg tau ye..
sile sabar..


hudarling,
tah gilo..maybe sbb gelap gulita nak tido..so die ingat sesuatu la..gile apa..


anonymous,
haha thanks..funny sebab kebodohan masing2..x sukeerr..


tina,
kosser ok..perlu ke nak masturbate nyah..aku ni suci ok..aku x reti bende ni semua..masa noy sebut masturbate..aku terpaksa refer dictionary carik maksud..way statement suci x boleh blah..hiahahah...


annasurjie,
bukan six pack..ala kalau area pusat tu..ade line kiri kanan..kalau kau tgk perut j.lo ke apa ke..semua ade..time tu kan in pakai baju nampak pusat2 ni.. ;p

chics said... [Reply to Comments]

Hahahahahahahahahaaaaaaaaaaa bongok sialll

peej said... [Reply to Comments]

chics,
bongok kan...die la bongok..aku bongok sikit je..pergi sit up malam2...motif??x kurus pun..haha

shasha said... [Reply to Comments]

lawak gila...tapi kalo aku jadi noy pun aku pikir mende yg sama peej...

peej said... [Reply to Comments]

shasha,
keji ok..xkan la aku nak buat mcm tu..gile ok..

Starry Eyed said... [Reply to Comments]

OMG statement ur sister kelakar hehe :P

peej said... [Reply to Comments]

starry eyed,
x kelakar ok..over tetibe je..haha

mad redo1 said... [Reply to Comments]

nkao ni hampeh tol lah peej... buat mad redo1 golek2 atas lantai pepagi buta tau...

*mujur le mad redo1 takde adek... hehehe...

darling8tabby said... [Reply to Comments]

heheh..comei jer..

idayusof said... [Reply to Comments]

comel gile

peej said... [Reply to Comments]

masredo1,
bukan saya..noy la..saya innocent..*mata kelip2* haha..


darling8tabby,
comelkah??gila adelah..haha..


idayusof,
ni lg sorang..comel katanya..

Tny said... [Reply to Comments]

Hahahha :))
Kelakar.. ntah ko ni peeja.. sit up.. penuh perasaan :)

hanna said... [Reply to Comments]

hahahhahahahahahaha klakoooooooooooooooo laaaa korang nihhhhhhhh
ahhahahahahahhahaha.. tapi comels jekkk...

mrs hafiidz nadia said... [Reply to Comments]

HAHAHAHA!!!Terlepas cerita ni..kelaka gile korang ni...noy pun satu,takkan pija nak masturbate masa dia ada kat situ..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...