Instagram : @peejburhan

gigih ok~

aku kan sekarang blog ala2 je..
ye la..
xde masa semua..
plus malas lg...

td ayol pun dah bersuara..
die kata asal aku x update..
penat ok......

die kata mana bole x update..
reader ramai...
die salah sorang..
so bile aku x update tu..pergi office..
bukak blog aku..sepi...rasa keciwa je..
wah boleh.over ok..
abg sendiri pun nak over mcm tu..
mcm la x jumpa aku kat umah..gilo..

so ni aku gigih ok update jugak ...
yg pending2..siapkan ari ni jugak..
naik sakit pinggang dok depan pc ni..

esok nak bgn masak lg..
ikutkan malas je..
tp mama suruh..
die kata nanti sayang takut sayur2 x fresh la apa la..

kalau2 rasa entry ni poyo2..
ye la..baru update sikit dah kecoh kan..
sile tgk pukul brapa entry ni ok..

ade lg 1 entry belum siap..
mcm dah x larat je nak update..
ari ni byk entry auto publish..
sile la refresh block ni lapan ploh kali ok..
sambil refresh..
sile click nuffnang aku sekali..
bg la can aku kaya lite2....hahahha

4 Comments:

Musliha said... [Reply to Comments]

tak tahan ngan kamu ni..
kaya lite2.. hahaha..
ok la.. kasik ko kaya lite2 la.. ekekek..

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

chemott comel!! hoho suka tgk kucing lunjur2 kaki camtu. ala2 da santai habis la tu kn. lolx

Ceera said... [Reply to Comments]

semangat lebih wooo abang ko.. tapi aku berperasaan gitu jugak la.. sian dorang bukak2 blog aku tak berupdate.. sebab tu kalau aku bz giler2 pun, aku try jugak amik masa untuk update...

bila nak kaya nieeeeee... nuffang gile, tak banyak iklan..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

ya allah chemotttttttttttttt...awat comei sangat ni

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...