Instagram : @peejburhan

bersantai di petang hari~

sementara ayol masak2 kat dapur..
aku dok depan dok hisap rokok..
tetibe mama join sekali dok depan...
di join pulak oleh si gemuk yg 1 lagi itu..
maka bersantaian lah mereka..


:: sama2 bewarna coklat ::
:: perlu la kaki mcm tu kan chemott...rasa nak makan je kaki die..mcm drumstick tu..haha ::
:: comel sgt tau kau ni.. ::

ok tu je..taaaaaaaaaaaa...
serious malas..

9 Comments:

MIRA_SYAMIM said... [Reply to Comments]

chemot tu mmg duk cm tu ke??
gerammmmmmmmmnyeee...
comeellll laaa...

puterikurekure said... [Reply to Comments]

comelnye chemot!!!
gerammmmm!!!!!!!

Musliha said... [Reply to Comments]

haha.. kenapa kamu chemot?
landing bagus punya..
comel sgt.. picit kang..
geget kang.. ishhh.. geram!

Nonoy said... [Reply to Comments]

saya balik kau siap chemott.. mmg kena gomol...

Che Sue said... [Reply to Comments]

geram tol tgk si chemot ni..unik giler cara duduk..huhuhu..ni mertua tgk takley jadik menantu ni..nampak tulurrr..kekekeke!@

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

hahahhahha sgt chomeyl chemot kau!!!!
perlu eh die duduk mcm tuh????
hbis landing la tuh???

shasha said... [Reply to Comments]

pelik la cara dia duduk..mmg dia suka duduk camni ke peej??

peej said... [Reply to Comments]

mira_syamim,
a ah..tu kire fav position die la..


puterikurekure,
mmg geram..gemukk..sedap peluk..


musliha,
tu la..mmg rasa mcm nak tangkap n peluk die kuat2..


noy,
i dunno why..aku mcm geli ngan perkataan gomol..haha..bodoh kan..so sile jgn gune ok..

peej said... [Reply to Comments]

che sue,
nampak ke telur die??x nampak la..


lil^red799,
tu la..suke betul die..maybe best kot..


shasha,
haha..favvy die la dok mcm ni..dah apesal tah..tp xpe..comel..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...