Instagram : @peejburhan

bersama edan~

malam rabu tu edan text
cakap nak jumpa kawan noy kat traders hotel..
sebab noy ade kirim barang..
so cergas la aku bersiap semua..
around 10.30pm gerak ke sana..
lambat sebab edan baru blk dpd training..

so pergi sana..
by that time tgk edan dah jumpa ivy..
aku dok dlm kete je..x turun..
sebab malas nak masuk parking ke apa..
jumpa nye kejap je..
tp sempat aku snap pic..


:: edan n ivy..amboi jauh bebenor sembang..gilo kah ::

so ingat nak drop edan terus gerak..
tetibe edan ajak makan..
ok aje..
sian pulak..die x makan lg..
aku malas nak pergi jauh2..
so makan kat area kg baru aje..
pergi tomyam 3000 lagi..huhu..
sukeeerrr..

:: muka org yg gile penat ::
edan dah hitam haha..
tu la noy..ejek2 bf aku itam..bf kau pun hitam jugek..
edan ari tu ade trainning jadik budak ram la..masukkan luggage semua..
gilo air asia suruh training bende xde kene mengena..
sebab tu la hitam..tgh hari panas dok tgh landasan tu..

sebabkan muka x senyum..
aku cakap amik again..


:; muka atak sunyum...tp sunyum terpaksa..penat still nampak..huhu ::

n seperti biasa..
haruslah snap pic aku pulak..
aku nak suruh org snap selalu segan je..
tp edan ni xpe..dah biasa..
so ok la.. ;p

:; manusia pemalas make up ::
:: telur dadar & daging masak merah ::
:: kailan ikan masin n sambal belac ::
:: n harus ade lidah masak pedas...sedappppp..nyum nyum ::

lepak2 jap..makan2..
then around 12 tu gerak..
hantar edan balik..
then balik terus ke rumah..

ok people..
jumpa kat next entry..

10 Comments:

Ceera said... [Reply to Comments]

pemalas mekap pun muka ko ok jer...

darling8tabby said... [Reply to Comments]

natural beauty la...ok jer

~LIZA~ said... [Reply to Comments]

nampak sgt muka si edan tu penat. kesian dia..

by the way, walaupun tak make-up muka u still sedap mata memandang ok! unlike me, dah la warna kulit tak sekata.. *sigh*

ai said... [Reply to Comments]

Lelagi lidah! Lelagi lidah! huh!!!
~aku siap order dah raya korban ni ngan pak mentua aku kt kelantan tu. Aku nk lidah + otak lombu. Kalau takde, aku boikot!!! lalalalalala...

dyan . said... [Reply to Comments]

ok2... thumbs up =)

Tny said... [Reply to Comments]

Ha'ah orait je muka ko.. maintain =)

Waahh.. dh lama x makan kt kedai tu..

Musliha said... [Reply to Comments]

mekap ke tak..
kau gebu je memanjang..

Ted Baker said... [Reply to Comments]

cedapnye!

shasha said... [Reply to Comments]

siannyer tgk muka edan...

wani ezryl * said... [Reply to Comments]

oo camtu pulak diorang training sampi tgh2 landasan.. harus la hitam camtu kan xP ko membuatkan kite kelaparan di sini. lapaaaaaa

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...