Instagram : @peejburhan

dah lama xde cerite dorg ni~

sejak ulang alik hospital ni..
mmg rindu je ngan kucing2..
so semalam balik..lepas geram la..
tp aku biasa je..
yg over2 ialah mamat ni..
die ni kan mat over....gedik...

:: elok placing kat situ xmo gerak2 ::
:; manja lg gedik ::
:: wah..pose..lawa kan.. :P ::
:: time ni sibuk nak main tali camera ::
:: marah aku pegang telinga die..aku x tau apesal pic ter rotate mcm ni..patut biasa je..haihh ::
:; die sudah bengang sama lampu merah camera tu..tu yg tutup mata tu ::

pastu mana bole gambar sucre je kan..
harus la nak carik chemott jugak..
carik2..
pastu jumpa die tgh landing kat depan..
so snap2 la..

:: bersantai ke sedara?? ::
:: die suke tido gaya ni..kepala landing mcm tu ::
:; gile gemuk.. ::
:; time ni die pun fed up sebab asik kene flash2..haha..owh kucing aku x cam whore la..apa daaaa.. ::

aku sibuk amik pic chemott..
si sucre sibuk ikut2 aku..
pastu aku baring..
die terus panjat n baring jugak..
so gedik la u..

:: tido di celah kangkang sambil buat muka kesian ::
:; tidooo..hmm..selesa...ni aku agak la apa die cakap ::

ok la..
taaaaaaaaaaaaaaaaa...
aku perlu pergi hospital la..
asyik dok buat entry je..
ni dah kul bape x pergi2 lak..

ok people..
i miss u guys..
n thanks for all the prayers n kind words..
muaxxxxx

7 Comments:

shasha said... [Reply to Comments]

heheheh...sucre sgt comel...

Cik Yaya said... [Reply to Comments]

tomeeeyyyy!!

~LIZA~ said... [Reply to Comments]

geram btol tgk sucre ngan chemott ni tau.. rasa nak picit2 aje :D

farah.diana said... [Reply to Comments]

hi peej!
i've been ur silent reader for quite sometimes now.
tapi skang takmo silent dah. huhuh.. baru baca entri pasal mak u sakit. hope she will get well real soon.. :)

souled_oUt said... [Reply to Comments]

peej..comelnyaaaa kucing2 u.. esp. chemott.. sgt gemuk and comell ok.. rasa mcm nak peluk kuat2.. hehe

im praying for ur mom.. hope that she'll get better..

Musliha said... [Reply to Comments]

suka ok tgk chemottt..
baik jer dan tombam.. geram!!!
sucre itu adalah gediks.. hehe..
dia suka perhatian.. hiksss..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

ya rabbi chemott..debabnyer dia..muka dia..perghh..
sucre muka ganster tapi manja ya amats kan..

Post a Comment

Heyyyyaaaaaa...